dragoon123 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) ... Endret 14. mars 2009 av dragoon123 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Dette hjelper deg ikke i det hele tatt, men jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe iphone. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Auksjon 1 og 2 er garantert svindel på grunn av totalt urealistisk pris. Auksjon 3 kan være reell, men jeg ville uansett kjøpt gjennom Netcom og brutt bindingen hvis du først ønsker en operatørfri iPhone 3G. Endret 23. august 2008 av Submariner Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Link nummer 3 fra finn.no ville jeg ihvertfall ikke satset på. ''Jeg har dessverre for mye jobb og gjøre for tiden til og faktisk bli ringt grunnet en assistent jobb jeg har'' Dette kan være en måte å si at leveringen kan ta LANG tid. Link nummer 1 burde du holde deg langt unna. Nummer to er faktisk den eneste jeg ville gått for her. Den er jo lagt ut på finn.no og sjangsene er små for svindel der. Husk å ikke betal NOE på forskudd. Lenke til kommentar
andreasan- Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Auksjon 1 og 2 er garantert svindel på grunn av totalt urealistisk pris. Auksjon 3 kan være reell, men jeg ville uansett kjøpt gjennom Netcom og brutt bindingen hvis du først ønsker en operatørfri iPhone 3G. Hei Submariner. Jeg har også veldig lyst på apple iphone 3g. Men når du kjøper den med binding oss netcom, hvordan låser du opp telefonen? Sånn at du kan bruke netcom kontant. og hvor mye vil dette koste? Takk for svar:) En ting til hvordan kan man få venner er ny og ser hvor venne dingsen er men hakke noen venner står det. Lenke til kommentar
dragoon123 Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 (endret) ... Endret 14. mars 2009 av dragoon123 Lenke til kommentar
dragoon123 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) ... Endret 14. mars 2009 av dragoon123 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 hva med å kikke på qxl eller ebay? Mye bedre når man kan se på feedback osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 det er ikke noe poeng i å ha en iPhone hvis du ikke har Netcom med den fri datafart, jeg synes det er for dyrt ennå så jeg venter til det blir billigere, da kjøper jeg en iPhone Lenke til kommentar
zurre Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Denne da?? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Jeg sendte en forespørsel til denne selgeren. Det viser seg å være et selskap med base i Storbritannia, dvs. telefonen blir sendt derfra = du må regne med å betale 25% moms i tillegg. Det er dessuten snakk om forhåndsbetaling via Western Union - noe som gjør meg skeptisk... Her er mailen jeg fikk: Hallo, Takk for din e-post og interesse for vårt selskap, ja vi har Apple iphone 3G 16 GB, er helt ny forseglet med opprinnelige selskapet pack, og det kan være arbeid med et hvilket som helst nettverk, låst fullstendig Full Tilbehør nye fortsatt i det opprinnelige selskapet boksen og også leveres med 1 års internasjonal garanti. Apple iphone 3G 16 GB koster 3000NOK med frakt avgift Vi har svart og hvit farge hvis du kan bestille opp til 3-5 av våre produkt får du 1 gratis Betalingsmåte: Western Union-pengeoverføring Leveringsmåte: FedEx rederiet Delivery Time: 48 Timer Levering på døra trinn. Vi skipet gjennom FedEx 48Hours levering etter bekreftelse av Utbetaling ... Så Kindly komme tilbake til meg med full levering informasjon som for eksempel KJØPEREN FULL NAME :....................... KJØPEREN HJEM / Besøksadresse :...... KJØPEREN COUNTRY :......................... STAT :..................................... CITY :...................................... Postnummer :................................... KJØPEREN telefonnummer :..... Når vi bekrefter penger gjennom Western Union overføre vi vil sende pakke og komme tilbake til deg med en gyldig FedEx Sporingsnummer fra fedex rederiet, slik at du kan spore den rekkefølgen status pakken din online på www.fedex.com slik Kom tilbake til meg snarest slik at vi kan fortsette på denne avtale. Takk Sales Manager Vi leverer fra selskapets lager i Storbritannia G1 BEGRENSET www.g1limited.org Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Den er jo lagt ut på finn.no og sjangsene er små for svindel der. Haha, joda. Tror du/dere virkelig folk selger de nye iPhonene (fra Norge) for så mye mindre enn det NetCom gjør? Den eneste måten de kan tjene på er å svindle deg, noe de høyst sannsynlig vil gjøre. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 snip Svindel, anbefaler alle å ligge unna. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Den vannvittige dårlige (automatiske?) oversettelsen i posten over, er grunn god nok til å styre unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 powerbuy på iPhone 3g 16gb anyone? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Aldri, ALDRI forhåndsbetal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå