Gå til innhold

Kjøp av iPhone fra internett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Link nummer 3 fra finn.no ville jeg ihvertfall ikke satset på.

''Jeg har dessverre for mye jobb og gjøre for tiden til og faktisk bli ringt grunnet en assistent jobb jeg har'' Dette kan være en måte å si at leveringen kan ta LANG tid.

Link nummer 1 burde du holde deg langt unna.

Nummer to er faktisk den eneste jeg ville gått for her. Den er jo lagt ut på finn.no og sjangsene er små for svindel der. Husk å ikke betal NOE på forskudd.

Lenke til kommentar
Auksjon 1 og 2 er garantert svindel på grunn av totalt urealistisk pris. Auksjon 3 kan være reell, men jeg ville uansett kjøpt gjennom Netcom og brutt bindingen hvis du først ønsker en operatørfri iPhone 3G.

Hei Submariner. Jeg har også veldig lyst på apple iphone 3g. Men når du kjøper den med binding oss netcom, hvordan låser du opp telefonen? Sånn at du kan bruke netcom kontant. og hvor mye vil dette koste? Takk for svar:)

En ting til hvordan kan man få venner er ny og ser hvor venne dingsen er men hakke noen venner står det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er ikke noe poeng i å ha en iPhone hvis du ikke har Netcom med den fri datafart, jeg synes det er for dyrt ennå så jeg venter til det blir billigere, da kjøper jeg en iPhone

Lenke til kommentar

Jeg sendte en forespørsel til denne selgeren. Det viser seg å være et selskap med base i Storbritannia, dvs. telefonen blir sendt derfra = du må regne med å betale 25% moms i tillegg.

Det er dessuten snakk om forhåndsbetaling via Western Union - noe som gjør meg skeptisk...

Her er mailen jeg fikk:

Hallo,

Takk for din e-post og interesse for vårt selskap, ja vi har Apple iphone 3G 16 GB, er helt ny forseglet med opprinnelige selskapet pack, og det kan være arbeid med et hvilket som helst nettverk, låst fullstendig Full Tilbehør nye fortsatt i det opprinnelige selskapet boksen og også leveres med 1 års internasjonal garanti.

Apple iphone 3G 16 GB koster 3000NOK med frakt avgift

Vi har svart og hvit farge

hvis du kan bestille opp til 3-5 av våre produkt får du 1 gratis

Betalingsmåte: Western Union-pengeoverføring

Leveringsmåte: FedEx rederiet

Delivery Time: 48 Timer Levering på døra trinn.

Vi skipet gjennom FedEx 48Hours levering etter bekreftelse av Utbetaling ...

Så Kindly komme tilbake til meg med full levering informasjon som for eksempel

KJØPEREN FULL NAME :.......................

KJØPEREN HJEM / Besøksadresse :......

KJØPEREN COUNTRY :.........................

STAT :.....................................

CITY :......................................

Postnummer :...................................

KJØPEREN telefonnummer :.....

Når vi bekrefter penger gjennom Western Union overføre vi vil sende pakke og komme tilbake til deg med en gyldig FedEx Sporingsnummer fra fedex rederiet, slik at du kan spore den rekkefølgen status pakken din online på www.fedex.com slik Kom tilbake til meg snarest slik at vi kan fortsette på denne avtale.

Takk

Sales Manager

Vi leverer fra selskapets lager i Storbritannia

G1 BEGRENSET

www.g1limited.org

Lenke til kommentar
Den er jo lagt ut på finn.no og sjangsene er små for svindel der.

Haha, joda.

Tror du/dere virkelig folk selger de nye iPhonene (fra Norge) for så mye mindre enn det NetCom gjør? Den eneste måten de kan tjene på er å svindle deg, noe de høyst sannsynlig vil gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...