kynisk89 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei, har fått jobb som privatlærer i biologi og kjemi, og lurer i denne sammenheng på om noen har noen formening om hva som er passelig å ta seg betalt. Hadde 2KJ, 3KJ, 2Bi, og 3Bi på vgs. - nå er jeg igang med første semesteret i en bachelor i kjemi. Med utgangspunkt i denne kompetansen, hva er da passende timelønn? Setter stor pris på tilbakemeldinger, i og med at jeg ikke har peiling på hva jeg kan kreve... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Mellom 100-150 kr timen kanskje ? Forhør deg med utdanninginstitusjonen du går på, mange av disse lønner studenter som hjelpelærere (studentassistenter) du bør vel kunne ta en pris noenlunde lik det disse får betalt. Lenke til kommentar
tessani89 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Du bør hvertfall ta 150 kr timen! Pappa betalte privatlærer for meg på vgs i 3mx, og om jeg ikke husker feil fikk han 300 kr i timen. Det var jo skattefritt og siden jeg kom hjem til han hadde han ingen utgifter med bensin etc. Men han hadde mer utdannelse enn deg, men siden man får 120 kr i timen i en kiosk, så bør en få mer som privatlærer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå