Aksjeleif Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Heisann! Jeg bor nært en butikk som heter ICA og her om dagen kjøpte jeg meg tunfisk med tomat og et slags krydder. Jeg smakte på dette og synest det smakte dritt. Jeg så andre bokser tunfisk, f.eks ica vare, som så normal ut uten noe form for smaksgreie oppi. Har dere noen tips til hvordan jeg kan begynne å like dette? Er det noe jeg kan blande det med så det blir bedre? Vil like det siden jeg må få mer prots i kroppen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Stek tunfisken, evt. bland oppi litt pastasaus. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Tunfisk med pepper og sitron i svart og rød boks er genialt. Jeg forstår godt at du ikke likte den med tomatsaus, for den er grusom. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg tar den naturell, og smaksetter med eks. rå løk, majones, sitron, koriander, tabasco, rømme, gressløk, rå eggeplomme, kapers og nykvernet hvit pepper. Rene festmaten, spør du meg!? Bon Apetit! Lenke til kommentar
tolan Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Lag en salat med agurk, ananas, salat og eple og spis sammen med tunfisken. strø over salt, pepper, tacokrydder og tacosaus+litt rømme. Deilig. smaker taco. ha på litt ost også. tacosaus gjør susen Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 1 stk. hermetikkboks ananas 1 stk. hermetikkboks mais 1 stk. hermetikkboks tunfisk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 1 stk. hermetikkboks ananas1 stk. hermetikkboks mais 1 stk. hermetikkboks tunfisk Blir ikke det en litt streng diett for tannebissene? Jævla mye jern på en gang ... Lenke til kommentar
araziel Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Gaffel, boks med tunfisk i olje eller vann, litt salt+pepper. Enjoy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Enjoy Ja, jeg tenker nok at du koser deg du ... Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 1 stk. hermetikkboks ananas1 stk. hermetikkboks mais 1 stk. hermetikkboks tunfisk Blir ikke det en litt streng diett for tannebissene? Jævla mye jern på en gang ... Du spiser ikke hermetikkboksen da Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Steke tunfisken la med noe saus, evt. bare krydre den med piffikrydder. Smaker helt konge da. Du kan jo prøve å mikse den sammen med noe sterk saft som fun light og vann for å lage tunfisk-shake, men det er ganske grusomt synes jeg. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Enjoy Ja, jeg tenker nok at du koser deg du ... Gjør det. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Takk. får teste ut noe på mandag Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 tacokrydder er stikkordet smaker faktisk ikke så halvgæli da Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Kjør en boks i blenderen med vann og sunne fettsyrer og hell nedpå. Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 1bx tunfisk 1bx bønner i tomatsaus Litt ris. Middagen sin det.... Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Har kjøpt meg tunfisk siden 3 dager siden nå. Den ligger der fortsatt. tør ikke å smake etter forrige gang! Det er tunfisk i olje Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvorfor er folk så forbanna ivrige på å spise tunfisk når det smaker pest og fordervelse fra boks? Spis heller kjøtt/kjølling/god fisk og dekk resten av behovet med proteinpulver, som koster ca samme som tunfisk pr 100 gram/protein. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvorfor er folk så forbanna ivrige på å spise tunfisk når det smaker pest og fordervelse fra boks? Spis heller kjøtt/kjølling/god fisk og dekk resten av behovet med proteinpulver, som koster ca samme som tunfisk pr 100 gram/protein. Er "Kjølling" en slags hybrid av kjøtt med kyllingsmak, eller kylling med "køddesmak", eller: Kjølt kylling? "Proteinpulver suger krommen av nærmeste lastebilstøtfanger"! Smaken av Tunfisk er digg! Det kommer kun ann på fantasi og kreativitet (det koster ikke ekstra å spise sunt!!)!! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kjør en boks i blenderen med vann og sunne fettsyrer og hell nedpå. evt Juice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå