Gå til innhold

Like tunfisk, hvordan?


Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg bor nært en butikk som heter ICA og her om dagen kjøpte jeg meg tunfisk med tomat og et slags krydder. Jeg smakte på dette og synest det smakte dritt. Jeg så andre bokser tunfisk, f.eks ica vare, som så normal ut uten noe form for smaksgreie oppi. Har dere noen tips til hvordan jeg kan begynne å like dette? Er det noe jeg kan blande det med så det blir bedre? Vil like det siden jeg må få mer prots i kroppen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg tar den naturell, og smaksetter med eks. rå løk, majones, sitron, koriander, tabasco, rømme, gressløk, rå eggeplomme, kapers og nykvernet hvit pepper.

 

Rene festmaten, spør du meg!?

 

Bon Apetit!

 

:fun:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
1 stk. hermetikkboks ananas

1 stk. hermetikkboks mais

1 stk. hermetikkboks tunfisk

Blir ikke det en litt streng diett for tannebissene? Jævla mye jern på en gang ...  :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvorfor er folk så forbanna ivrige på å spise tunfisk når det smaker pest og fordervelse fra boks? Spis heller kjøtt/kjølling/god fisk og dekk resten av behovet med proteinpulver, som koster ca samme som tunfisk pr 100 gram/protein.

Er "Kjølling" en slags hybrid av kjøtt med kyllingsmak, eller kylling med "køddesmak", eller: Kjølt kylling?

 

"Proteinpulver suger krommen av nærmeste lastebilstøtfanger"!

 

:ph34r:

 

Smaken av Tunfisk er digg! Det kommer kun ann på fantasi og kreativitet (det koster ikke ekstra å spise sunt!!)!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...