gmes Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 E det mang her som har HTC Diamond ? og er dere fornøyd? går det trekt osv. Vet mange emer om HTC, men men.. E så usikker om eg ska ta skjansen å kjøpe en... Har SE k800i nu og den bynner bli gammel og senil Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hadde diamanten halveis nede i lomma, men kom på bedre tanker (litt høy plastic-følelse på den derre dippedutten ...). Så nå venter jeg heller til pro-utgaven kommer. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Har den, bruker den og er storfornøyd med den. Tips: Jeg har den ikke direkte i lommen, men i en Oakley solbrille-pose. På denne måten slipper jeg fettflekker, hver gang jeg tar den opp av posen er den skinnende, og striper. Har hatt den i 2 måneder nå, og ikke en eneste stripe. Endret 23. august 2008 av iNeo Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har den! Og kan igrunn si meg storfornøyd med den, ikke bare at det er en avansert telefon. Er nærmest en datamaskin sånn sett, at den har det meste som man trenger. Men det finnes selvfølgelig minuser med den, batteriet er et problem hvis du bruker telefonen mye, og du kanskje ikke alltid har tilgang til å lade den, merker selv at jeg nærmest må lade den hver dag. Ellers, er det dette med lakken på den, blir altfor fort oppskrapet. Og mister selve glansen med den. Foruten dette er både touch skjerm ypperlig, musikk avspiller dupettiden fungerer nå, til mitt bruk iallefall. Og kameraet er faktisk ikke så vært. Så hvis du ønsker noe nytt, uten alle disse kjedelige Nokia telefonene og Sony E. som mer eller mindre går i det samme. Kjøp deg en HTC Diamond! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har den, bruker den og er storfornøyd med den. Tips: Jeg har den ikke direkte i lommen, men i en Oakley solbrille-pose. På denne måten slipper jeg fettflekker, hver gang jeg tar den opp av posen er den skinnende, og striper. Har hatt den i 2 måneder nå, og ikke en eneste stripe. Hvis man må beskytte noe som egentlig er et verktøy, nesten bedre enn man gidder beskytte ens egen kjære, så er ikke verktøyet optimalt. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Finnes det ikke bil lader til denne?????? :. . Lenke til kommentar
eggs Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har den og er fornøyd, men det er et stort MEN. Når jeg har den liggende i lommen i sin HTC veske hender det stadig vekk at samtalen er avvist når jeg tar fream den ringende telefonen. Touch Flo er pent, men for meg fungerer telefonen like bra uten. NB! Jeg har billader også! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har den, bruker den og er storfornøyd med den. Tips: Jeg har den ikke direkte i lommen, men i en Oakley solbrille-pose. På denne måten slipper jeg fettflekker, hver gang jeg tar den opp av posen er den skinnende, og striper. Har hatt den i 2 måneder nå, og ikke en eneste stripe. Dumt jeg ikke tenkte så langt.. hadde diamond en måned og den så ikke mye bra ut etter den tiden.. og det vare bare av at den lå i lommen uten noe beskyttelse på skjermen.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Bestillte den for et par dager siden, regner med å få den i posten snart, gleder meg ^^ Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 nei takk, kommer aldrig til å skje Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har den, bruker den og er storfornøyd med den. Tips: Jeg har den ikke direkte i lommen, men i en Oakley solbrille-pose. På denne måten slipper jeg fettflekker, hver gang jeg tar den opp av posen er den skinnende, og striper. Har hatt den i 2 måneder nå, og ikke en eneste stripe. Hvis man må beskytte noe som egentlig er et verktøy, nesten bedre enn man gidder beskytte ens egen kjære, så er ikke verktøyet optimalt. Det er vel ikke noe problem at man beskytter en slik fin telefon litt ekstra? Jeg er selv mester i å ha mine telefoner ubeskyttet i lomma og her spiller det vel fint lite rolle hvilket merke telefon man har? Riper blir det uansett....Har bestilt Pro'en og kommer også til å ta i bruk en av mine Oakleyposer til den....Pleier ikke å putte min kjære i no pose heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har den, men er ikke fornøyed. savner knappene, synst den er å noe treg og knotete å bruke sånn til vanlig. Lenke til kommentar
ElKnusto Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kjøpte Diamond for et par uker siden Har aldri hatt windows telefon før, mine siste to tlf var N95 og K850i Første dagene angret jeg noe veldig.. telefonen var treg og nesten umulig å bruke.. pluss at den brukte batteri som en mthrfkr.. lastet ned Rom oppdatering og allt gikk plutselig litt bedre.. slo av 3g-dreten og fikk mye bedre batteritid lastet ned TomTom 7 med kart over skandinavia.. gps og tlf funker glimrende.. lett å bruke, og jeg er faktisk meget fornøyd. batteritiden er fortsatt ikke imponerende.. men ellers er jeg strålende fornøyd.. så løp å kjøp.. Tenkte først å kjøpe Touch Pro.. men så på den i Nederland og den var skikkelig tjukk og likte den ikke i heletatt.. grunnen til at diamond ser bra ut er jo den slanke formen.. synes det var skivebom å kjøre samme design på touch pro.. Lenke til kommentar
Ian84 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Diamond er kjempefin, men pass på å oppdatere ROM'en, da blir den mye kjappere. Skjermen er helt fantastisk. Men noen problemer er det, da: Opera lekker minne. Kort batterilevetid. Touchflo dekker ikke alle vanlige funksjoner, og da må man ned i WM-gui'en. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 en ting eg lure på... vist man slår av alt av 3g og slikt. med nodata. vist man ska slå den på igjen.. må man da restarte tlf før att den ska fungere igjen Lenke til kommentar
riroil Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nei man må ikke det. Har selv hatt Nokia e51 en stund før jeg kjøpte denne. Har hatt pda i et par år så er vant til wm. Kjøpte Diamond og synes først den var flott, men etter 3 dager havnet den i en skuff. Grunnen er at den idiotiske oppkoblingen. Når den sjekker e-post kobler den opp 3G, men den kobler ikke ned igjen. Den står bare og sluker strøm. Ubrukelig til mitt behov. Jeg ser også at mottaket er veldig dårlig. Der hvor jeg har full 3G dekning med e51 så får jeg kun edge eller værre med HTC. Har siste rom. Hender jeg bruker den som gps, men det er bare fordi jeg først har kastet vekk så mye penger på den så må den liksom brukes til noe. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 det va jo ikke bra.. flere som plages med 3g dekning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå