Moskus Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg skal montere en ny prosessorvifte da den gamle bråker noe helt forferdelig. Må jeg skrape av den gamle kjølepastaen eller kan jeg bare legge på ny? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Du må ikke, men det kan være like greit siden man så sjeldent tar av vifta. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 I praksis må du. Kjølepastaen har ikke kjølende egenskaper, den er der for å gi god kontakt (jevne ut flaten) mellom kjøleribbe og CPU. Flatene rengjøres med f.eks. isopropanol (rødsprit etc etterlater seg en fet overflate). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Bruker det uansett ikke å medfølge noe kjølepasta under CPU-viftene man kjøper? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Joda. Problemet var ikke om jeg hadde ny kjølepasta, men om jeg måtte fjerne den gamle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå