uskyldig212 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 ta det dyret rambo style!. gogo Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) ...hvilket automatisk trigger et nytt spørsmål: Mye ryper i hagen (uansett art)? Mest om sommeren, avbildet i et blad, i lag med en øl... ^^ Men trådstarter har kanskje fått svar på spørsmålet sitt? Da kan kanskje tråden dø? Endret 16. januar 2009 av Arne Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 revesaks og kniv? Ender vel opp med at rådyret hyler mere enn et skudd Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fytti grisen for en uetisk og barnslig diskusjon dere har på gang her. Denne har igrunn ingenting å gjøre i Jakt og Fiske etter min mening! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det eneste uetiske ved denne diskusjonen er vel kanskje... det siste innlegget skrevet av en bruker med 35 innleggs erfaring? Men uansett så fører ikke videre debatt noe konstruktivt ved seg, så jeg foreslår at en moderator stenger denne tråden. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Håper da for guds skyld at det ikke er noen som utfører det, regner med det var meg du hinta til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå