Khaffner Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Her i strøket er det nå en galning som setter i gang med motorsagen kl. 06.00 på søndagen. :S Kommer sikkert til å gå greit. Det slår ikke naboen vår, han sto med pressluftbor 3 søndager på rad kontinuerlig fra 10 til 18 kun avbrutt av fjellsprengning. Han gjorde det samme på 1. Juledag 7 om morgenen, og på nyttårsaften var fyrverkeriene hans vinkelsliperen mot noe metall på huset Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Her i strøket er det nå en galning som setter i gang med motorsagen kl. 06.00 på søndagen. :S Kommer sikkert til å gå greit. Det slår ikke naboen vår, han sto med pressluftbor 3 søndager på rad kontinuerlig fra 10 til 18 kun avbrutt av fjellsprengning. Han gjorde det samme på 1. Juledag 7 om morgenen, og på nyttårsaften var fyrverkeriene hans vinkelsliperen mot noe metall på huset Politianmeldelse er jo greit da... Er jo ikke tillatt å holde på slik uten søknader i hytt og dynevær! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Naboen har sendt ut nabovarsler og har tillatelsene i orden, men som mange andre har han kun tid til å bygge utenom arbeidstiden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Han har uansett ikke lov å holde på på offentlige høytidsdager slik som han turer på! Lenke til kommentar
daydonmaip Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tror kanskje det blir litt bråkete så tidlig ja... Kanskje du kan prøve et luft-gevær med lyddemper? HAHA LOL HIHI HEHE: man skyter ikke rådyr med luft-gevær vettu, minste lovlige kaliber er 223. men det detter fort av salong også. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tror kanskje det blir litt bråkete så tidlig ja... Kanskje du kan prøve et luft-gevær med lyddemper? Er ikke lov å jakte med luftgevær i Norge. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dere kan da i det minste ta dere tid til å lese innleggene før og etter før dere sleiver ut svar i hytt og pine! Selvfølgelig vet jeg at man ikke skyter rådyr med luftgevær i Norge! Det var ironi. Bare det at jeg foreslo lyddemper på luftgeværet burde lyse ironi lang vei... Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Uansett, drit i det.. Det er ulovlig å avfyre kruttdreven ammunisjon innenfor "bygrensen" gjelder alt fra by til tettsted.... Så det er vel uaktuelt? Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Haha, jeg har også en del Rådyr i hagen. Det frister og springe ut med rifla/hagla og bare skyte på. Jeg jakter i hagen jeg med luft gevær på fugl, hehe. Er så billige i drift så salongen får stå ifred med hulspissen sin. Jakter på trost - nøtteskrikere og av og til kråker. Det er lovlig. Så hage jakt er gøy. Faktisk kan de spises. Alvorligt: Skal du avfyre noe med krutt ladning så kan du dra te helvte viss du begynner og skyte i hagen med så svære smell. Tror du får noe mindre på kontoen da, viss du er heldig kan du bare si det var naboen:D Bare driit i og skyte dyr i hagen, kun fugl med luft, hehe. Eller slå vetet av de med paintball. Du kan prøve viss du bur en plass som :Ingen kunne tru at nokon kunne bu Konkret og rett ut: Glem det med kruttladning:D Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Haha... Naboen vår tok katta med hagle en morgen. Det small godt Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 LoL, ler godt. Virker deiligt og våkne av et hagle smell Måtte vell komme med erstatning? Og hvorfor for katta? Jakt på katt kan være morsomt, slepp dem løs på vidda eller i hagen og begynne og smelle på de:D Det hadde vært noe fo Fjellstyre OSV:D Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hehe... Det var en "mannevond" katt, så han tok den mens kjerringa og resten av familien var på ferie. Og ja, det var vist diskutert på forhånd. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Haha, kan se for meg naboen din: "Faen i helvete, no skal du DØY!" *bang smell*. Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Eller har kledd på seg kamuflasje og sier når katten er i sikte: Nå ska den helvetes katten får svi! Og så har en drilling med kuler på alle løpa: BANG SÅ sier han. NEI; JEG BOMMA! Så fyrer han av med rifla, der traff han i foten og rekylen ødela aksla hans.Og så på siste skuddet, var katten vekke. Så komm den tilbake og skaut han. og så: HIHIHIHIHIHI, Der vart du skræmt gitt du pels døtt! HIhihihi! Lenke til kommentar
junkhouse Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Haha, jeg har også en del Rådyr i hagen. Det frister og springe ut med rifla/hagla og bare skyte på. Jeg jakter i hagen jeg med luft gevær på fugl, hehe. Er så billige i drift så salongen får stå ifred med hulspissen sin. Jakter på trost - nøtteskrikere og av og til kråker. Det er lovlig. Så hage jakt er gøy. Faktisk kan de spises.Alvorligt: Nei, det er ikke lov å skyte noe som helst dyr med luft i Norge. Skal du avfyre noe med krutt ladning så kan du dra te helvte viss du begynner og skyte i hagen med så svære smell. Tror du får noe mindre på kontoen da, viss du er heldig kan du bare si det var naboen:DBare driit i og skyte dyr i hagen, kun fugl med luft, hehe. Eller slå vetet av de med paintball. Du kan prøve viss du bur en plass som :Ingen kunne tru at nokon kunne bu Konkret og rett ut: Glem det med kruttladning:D Er du rar eller bare mindre med? Tipper du er et troll evt tar den "korte" bussen til skolen... Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) I know, jeg er bare ulovlig:P Hvem faen har vel ikke skåte på fugl med luft noen gang? Dessverre går jeg 3km til skolen Forresten er meste delen tøys. At det er lovligt er tull. Bare noe jeg skrev på tull. Det tror jeg mange vet. Endret 30. desember 2008 av Fotgrafen Lenke til kommentar
R4ll3 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 for skyting av "skadedyr" uten å blande inn viltnemda, er opp til hare størrelse eller rev det største man annser som skadedyr, sålangt man ikke bor i tettbebygd strøk. eller nesten tettbebygd. Derimot hadde en elg flydd etter barna i hagen gang på gang, hadde det nok vært bedre å tilkalle viltnemd eller politi. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kan du ikke ta en lars monsen da? Gjemme deg i treet, og hive deg ned, rambo-style og kaldkvæle det? Eneste smellet blir evt. en liten fjert når du basker på som værst? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 God ide. Skal prøve det på den neste rypa jeg ser... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) God ide. Skal prøve det på den neste rypa jeg ser... Rype... som i fugl eller kvinnfolk? ...hvilket automatisk trigger et nytt spørsmål: Mye ryper i hagen (uansett art)? Endret 15. januar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå