Skulebollen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Hei Eg har kjøpt meg krysskabel(trur det heiter det) åso har eg kobla ilag 2 laptopar, men når eg trykker på nettverk i startmenyen og velger at eg skal koble til den andre dataen, kjem der opp at eg må ha brukarnavn og passord, korleis stiller ein brukarnavn og passord på den andre dataen? Endret 23. august 2008 av Skulebollen Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Huff. Vista ja? Har ikke vista. Men du må knote noe så inn i granskauen (Som en 80åring første gang på PC) i innstillingene. Der finner du ut hvordan du kan dele mapper UTEN passord. Slå av passordbeskyttelsen, ingen vits og ha det. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Er vista ja:( Nokon som veit nøyakti korleis eg sler av passordet? Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Ingen som kan hjelpe:( ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå