king_pedersen Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 I lang tid har jeg undret meg på hva slags type folk som er her på ok.no og i forumet. HVa med en liten tåd hvor man skriver litt om seg selv? (sånn som man gjorde på barneskolen vet dere. über pedagogisk opplegg ) Personelig er jeg: 15 år Halvgal hobby stanist som digger å brenne amd`ene sine Driver også med en slipknot inspirert casemodd.... 185cm høy 115kg trener styrke:woot: kler meg militært........ Marstøffler og gjemme-meg-i-skogen-bukser Meshugga, Cradle of Filth, Emperor og Satyricon Nice er ganske lik deg, men 16 år liker ikke å brenne amdene mine;) er 178 hæy og 65 kg trener alt mulig! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hei hei hei jeg heter Stian, 18 år i dag Veier rundt 70 kg (mer?) og er litt over 180 høy. Trener en gang i blant, burde vært oftere :-? Er endel med dama på fritiden , har endel lekser og holder på med data :-) Stort sett fornøyd med karakterene på skolen (fikk 3 i fransk, men ellers er det bra ) Jobber som "teknisk assistent" hvor jeg gjør mye forskjellig med data Bor i Stavanger, i bydelen Tasta :o Går på Hetland VGS, siste året Har ikke bil og heller ikke lappen (ennå) PCen min er gammel og treg hei hei hei hva heter du? (husker noen denne?) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 :-? Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Alder: 16 Vekt: 67kg Driver med: Sitte foran dataen, gå ufrivillig til skolen, spise grandiosa og drikke cola. Elsker: Coca Cola Hater: engelsk læreren min Daglig trim: gå 30 meter for å hente cola. Spiller: CS Hater2: listepop Elsker2: metal og rock Meningen med livet er å dø ok? Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Olle Petersson, 34 år (snart), jobbar med teknik (service, underhåll och utbildning). Lååång universitetsutbildning. Intresserad av datorer, dataspel (strategi och simulator mest), språk, militärhistoria, ... Bor i mellansverige. Hittade detta forum via lite intressanta artiklar. Planerar att vattenkyla min dator så fort ekonomin tillåter, dvs i början av nästa år, och nu letar jag information/idéer om vad/hur jag ska göra. Min "casemod" hittills består i att jag målat datorlådan metallicblå i stället för den ursprungliga svarta färgen, samt att jag gjort lite smärre ljuddämpande ingrepp. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Navn: *** Alder: 37 :o Vekt: ca 100... Sitter nok for mye forran PC'n Høyde: 190 cm Fødested: Tromsø Bosted: Tromsø Svært glad i data'en min og spiller mye. Kun hindret av dame og barn, som trenger litt lufting og stimuli iblandt. Er ellers glad i å gå turer i fjellet, når været tillater det. Digger: Heavy metal(årets høydepunkt var konserten med Dimmu Borgir) hater: kirkemusikk tidlig på søndager :-? Er selvfølgelig glad i cola Mhv Cola-boks Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Bor: London Gjør: Studerer sisteåret i BA (hons) fotografi ved London College of Printing Alder: Tjue-ti Sivilstatus: Nysingel Barn: Ingen, såvidt jeg vet Høyde: 185 cm Vekt: ca 75 kg Presser: Gidder ikke Øyne: Blå, nervøse og rødsprengte Økonomi: Akutt blakk Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Navn: Stian Alder: 15 Hobby: ehh... data ,sitte på lan med kamerater å ha det gøy høyde: ca 170 Vekt: ca 70 Skole: GK almenn ,med data Lenke til kommentar
Choo Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Bynne å lur litt på folka her, det verka som næstn aill e over 180cm, å næstn aill træna.. hm.. å, du som skreiv du va go i senga du e klar over at det nesten e bære gutt i forume her? Max i benken e 5x55kg. å starta netopp på tkd:D altså hvitt belte:P Navn: du kain gjett no.. Kjæm fra Rørvik men bor no på hybel i namsos. e 17 år. e 167 høg. veie 57 kg. går på gk medier og komm. (gikk gk mekanisk i fjor.) Choo. Lenke til kommentar
Skorpa Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 15 år (16 i november) 180 høy (har ikke målt på en stund) 72 kg Trener litt styrke går GK allmenn Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 13 År 1.82 høy 64KG ...Trener jo jeg å da Interesser er Svømming, SlipknoT 8) PC'n min da... Andre fine ting... Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Digger: Heavy metal(årets høydepunkt var konserten med Dimmu Borgir) Skal du på Rockefeller den 20. Oktober da? Det skal jeg! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kommer fra en liten bygd på Sunnmøre. Er 15 år, 175 cm høy, 65 kg. Har bursdag 5. Mars. Digger CS! Hjemmesiden til klanen min: www.thecsclan.tk Mine interesser: Data Kan ikke si at jeg trener noe særlig. Lenke til kommentar
CinexStrip Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Alder: 27 Bosted: Oslo Status: Jobber i filmTv bransjen (Hittil bare som assistent, men en dag..) Kortsiktig mål: RADEON (Har en gammel MX..) Langsiktig mål: Å få fler av disse..(måla). Artig å lese "stats"..det dukker opp identiteter bak alle "nicks" noe som fører til en mer organisk oppfattelse av en ellers så mekanisk fasade. For å si det sånn.. Håper ikke jeg blir det siste innlegget.. (Fare for det) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Alder: 15 (16 i mai) Høyde: 176 Vekt: em.. var det 65? Trener: Muskler Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 får vel hive meg på jeg og da. er en 16år gammel nerd fra bergen(nærmere bestemt laksevåg ). heter Kim. mine interesser brer seg over alt som har en mikroprosessor, eller annen krets. er litt i underkant av 180 høy, og veier litt over 60kg(har høy forbrenning. ellers ville jeg veiet rundt 120kg!!!). jeg elsker fast food og cola, og hater grovt sett alle lærere jeg noen gang har møtt(unntak er økonomilæreren, som også liker data). jeg trener aldri(synes det er en u-ting), og går på gymnas(første år), selvfølgelig mot min vilje. mine kortsiktige planer er å bli ferdig med denne teksten, og mine langsiktige planer er å stå opp i morgen. er ellers en grei person, men er svært sta. håper dere ikke blir sure hvis jeg sier noe dumt. det er nok sikkert bare colaen som gir noen bivirkninger(all respekt til den edle drikk, selvsagt ). Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 identitet Terje er 18 høyde nok vekt 0,13 tonn elsker AUDIEN min og pcen i den hater apekatter som tror de er noe går på folkehøyskole med gratis brebånd he he mitt største prosjekt og bli ferdig med pcen i bilen ( det er en p4 2,8. radeon 9700. 120gig og lcd skjerm i midtkonsoll 15 tommer som heves opp og ned i dasjbordet...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hallais, er 15 år fra Stavanger. Holder litt smått på med pcen som nesten ikke engang er vedt kalle en pc(Les i sigg) Spiller innebandy som er kjekt. Er ca 175-180 og ~70kg. Liker black metal og harde saker innen musikken. Dimmu, Cradle of Filth, Satyricon og eldre Metallica (Nytt er dritt) og diverse annet tunge saker. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 hehe.. virker som om det er en del av ss som er betatt av de mørkeretyngereaspektene av musik her.. koselig er det ikke? Blood Red Throne - monument of Death milenniets plate! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 hehe.. virker som om det er en del av ss som er betatt av de mørkeretyngereaspektene av musik her.. koselig er det ikke? Blood Red Throne - monument of Death milenniets plate! Da kan vi jo forsoeke aa oppveie litt. Navn: nfw Alder: 27 Musikksmak: Enya, Kate Bush, Bertine Zetlitz, Lillebjoern Nilsen, Ivar Medaas, Odd Boeretsen, Alf Proeysen... eller kanskje noe musikk som forteller at jeg sliter med aa faa aksept som stor og sterk og toeff. Location: Sandnes Interesser: Skrive webroboter i perl for aa stjele databaser og laste ned ting og tang. Driter i robots.txt reglene saa lenge linja holder og [email protected] ikke kutter forbindelsen. Hvorfor-jeg-er-her: Sliter med ettervirkninger av religioes oppvekst som jeg faar pratet om paa "Politikk og Religion", plus interesserer meg litt for linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå