Gå til innhold

Hvem er alle sammen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Compaq p3 500Mhz og internett. Man lærer en del når man skal fikse en compaq :wink:

.

viste ikke du at det heter for comPAKK :lol::lol:

Jo, det sa jeg også når jeg skulle innstalere mitt nye geforce kort, og DVD spilleren ikke lenger ville la seg løse ut.

Lenke til kommentar
alex503

Jeg er 9 år, trener benkpress hver dag, klarer 3 kilo dah!

Jobber for NASA, sitter på 56kb linja deres hver dag!

Hobbyen min er å modde serverene til NASA

hahaha...

Jaja... Jeg er Lars fra Bergen. 22 år, går i 3. klasse NITH. Er på dette forumet for å lese hva dere sprøe folk skriver. :)

Lenke til kommentar
18 år

170-180 en plass

65 kilo

trener fotball 4 ganger i uka og styrke 4 ganger i uka..

jeg er muskuløs og sexy noen som vil ha nettsex med meg? :lol:

Og du med 102.5 i maks: jeg tar mere enn deee-eeg æddabædda

:D

LER! Sorry men det KLARER DU IKKE!!!!

Ganske patetisk når du er 18 år, å sitte på et forum og skryte av maksen din, men da skal den være sann i hvert fall!

Du klarer aldeles ikke 170-180 i benken, iallefall ikke hvis du har en kroppsvekt på 65 kilo! Du er teit!

/me latterkrampe BIG time..

Det forekommer meg at han mener 170-180cm høy.. hva tror du?

BTW: Gutt 22 larvik - OC - Kjøre fort - Nyte alkohol -

hikk

Lenke til kommentar

Definisjon av Overklokkere:

Stor prosent av Oc'ere er gutter. Tror dette kan ha med at det egentlig ikke er så veldig stor forskjell på en maskin som er overklokket eller ikke. (Sett som en utenforståendes).

Overklokking er bare for de spesielt inntrisete. Den typiske Oc’r er utrolig stor i kjefte vel og merke bak et tastatur. Oc’ere har en tendens til å trene. Mange jobber med fysisk arbeid, mens andre juger på seg trening. (Er helt sikkert en eller annen som trener aktivt, men ikke så mange)

Men en ting har de felles, alle stortrives ned i en støvet maskin. Oc’er og Casemoddere er ofte noe som hører sammen. Nesten som ”Natur og Ungdom” og harsj….. Casemoddere er ofte mennesker som liker modifisering. Ser man en utrulig silig bil med original ”styling”, da mener jeg original, er det stor sjanse for at han også har en stilig pc hjemme.

Alderen på den typiske Oc'er er fra 15 - 40. En oc'er er ikke nødvendigvis flink med hendene. Men han har visjoner og planer som det skal mye mer til å stoppe en mangel på verktøy og kunnskap.

Overklokkerer er et egentlig defust begrep. Når er man egentlig en overklokker…..?

Jeg har endret fsb’n på min maskin og låst opp min 1,2 duron. Er jeg en overklokker da……

Hvor mange ”CS nerder” må juge om vekt og styrke før de kan inn se at det har ingenting med Overklokking å gjøre.

Oppa, IKT-lærling, 19 år, Fredrikstad.

Har en drøm om en dag å lære meg linux. Uten bruk av et X.

Jeg har planer om å lage en pro. Casemodd. Jeg er så heldig at jeg har tilgang til laserskjærer :)

- Lozip -

Lenke til kommentar

hahaha....

Er 18 år, 170 (og noe) høy, veier vel 50 -> 55KG...

Hører på musikk jah... Static X, junkie XL, pitchshifter og resten som er likt.

Trening er oppskrytt.. Er vel sterk nok til å løfte en vannavkjølt PC, og bære den noen meter... OG DET ER BRA NOK!!!! :x

Driver på med webdesign... Håper å tjene noen bøkkser på det.

Går VKII Teknisk Tegning, og har søkt Digital Animasjon på NorOFF (og kommet inn)

Edit: hater cs... HATER CS... HATER CS!!!

........spiller unreal og digger LAN!

Lenke til kommentar

Høyde: 179

Vekt: 67 kg

Alder: 17

(Kjører løp så da må vekta holdes under kontroll :D:grumpy:

Uansett så trøkker jeg i meg så mye jeg kan og jeg går ikke opp 1 gram :o.)

Jeg spiller gitar, el.gitar såklart, jokker på PCen programmerer litt små ting og spiller på xbox eller ps2 :D, mekker/kjører bil på bane, ser på Formel 1 og er en del av religionen Formel 1. Jeg ehh trener ikke, men jeg er i fysisk aktivitet. ;)

Lenke til kommentar

Hmm...

Jeg er en skikkelig sofasliter og kan til tider være rimelig grodd fast i PC'en. Ellers er jeg en stor fan av Otto Jespersen. Lenge leve Otto !!

Annet:

Telemontør lærling, mann, livsnyter (ikke relegiøs), veier 95 kilo,

er 185 cm høy, 20 år gammel, halvt skotsk (halvparten viking og halvparten highlander :D)

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar

Edit: hater cs... HATER CS... HATER CS!!!

........spiller unreal og digger LAN!

Hater cs? sikkert bare fordi du suger i det... :lol::lol::lol:

nja, første gang jeg spilte var jeg nok ganske sugen, men jeg fortsatte å spille :wink:

over til meg: 13 år, 1.45-49? digger duppedingser og liker å lodde. jar mekka et kretskort til et sånt løpelys!! funka prikkefint. må si at jeg fikk tegninga av joster her på forumet og takker han for det. bor her i oslo. driver med fotball og noe form for karate. har chieftec og skjønner ikke bære av hvorfor det finnes folk som leker Hitler og ser på Chieftecene som jøder :wink:

Lenke til kommentar
Alder: 18

Høyde: 1,70

Vekt: 72 kg

Hobby: spiller pc, trener og laster ned ting fra internett

Tror det er flere her som er ikke er ærlig med høyden

om 2 uker skal jeg til USA

Hehe satt akkurat og tenkte på det samme..

Selv er jeg 1.85 på strømpelesten, føler meg egentlig ganske liten i dette selskapet.. :shrug:

Lenke til kommentar

Bare unger jo!

Alder: 25

Sivilstand: samboer

Skole: var sporadisk å se på ingeniør automasjon Høyskolen i Stavanger, fikk vel med meg et par vekttall for lite til å kalle meg ingeniør...

Jobb: Møterom. (projektor, pc, plasma, videokonferanse, lyd.....)

Ble bitt av pcbasillen da jeg fikk min første pc (p2-333) som jeg skrudde i fillebiter, planslipte og overklokket til 480mhz.

:woot:

DrErling

Lenke til kommentar

Joda. Navnet er Yngve Stein. Er 18år. Går Medier og kommunikasjon. Holder på med en hel del data. (PHP o.l.) Så smått litt casemodding også. Har f.eks montert X-Box i LianLi desktopkasse :woot:

Ellers så er det rally, (jælkross), og andre sosiale sammenkomster som måtte komme i veien.

Dessuten er jeg sånn ca 189høy, og veier vel en ca 84kg. (Jobber med å komme opp i vekt, men det er ikke så enkelt når man lever på stipend).

Lenke til kommentar
Alder: 18

Høyde: 1,70

Vekt: 72 kg

Hobby: spiller pc, trener og laster ned ting fra internett

Tror det er flere her som er ikke er ærlig med høyden

om 2 uker skal jeg til USA

Hehe satt akkurat og tenkte på det samme..

Selv er jeg 1.81 på strømpelesten, føler meg egentlig ganske liten i dette selskapet.. :shrug:

Må vel vise frem en kopi av vernepliktsboka jeg da :smile:

Lenke til kommentar

Jaja.

Får vel under tvil gi et sølle bidrag til denne posten også da, i en sen(?) nattetime.

Alder: "Dæggær´n dundre, over halvveis til hundre"! :lol:

Og rager 181cm over havet, med vekt deretter.

Interesser: Motor / motorsport, musikk / lyd, PC og data, (ellers hadde jeg vel ikke vært her?)

Har også i sin tid markért meg innenfor førstnevnte kategori, med en rekke NM-titler i gokart, og som i sin tid ble kronet med tittel som Nordisk Mester i 1974, klasse A Int, med egenhendig preparerte motorer.

Og klora siden til meg (nok et) NM i modellbil, i skala 1:8.

Har etter sigende en usedvanlig teknisk innsikt, og reparerte allerede i barneårene "trekkopp-biler", for dere som kanskje husker slike?

Den gang JEG var 16, i 1963, fantes knapt nok "data"-begrepet. I mangel av dette, trimmet jeg heller min 1957 Tempo moped, som i sine beste stunder klarte 105km/t! Det var mildt sagt "ganske hyfsad", på den tiden!

Og har siden hatt en utpreget trang til å "modifisere" nær sagt alt jeg har fått kloa i, inklusive kjerringa....

Og har i sin tid også klippet halvparten av vingene på ei flue, bare for å se om den fortsatt kunne fly. Og det klarte den! Og "turtallet" på vingene steg samtidig til en nær sagt hysterisk frekvens! Det bare peip i lufta, når den dro avgårde!

Til daglig frister jeg tilværelsen som teknisk sjef på et hærværende hotell, men ønskedrømmen måtte vel være å jobbe som forsker eller oppfinner, innenfor ett eller annet felt. Men det toget har nok forlengst gått....

At noen innimellom oppfatter meg som en pussig skrue? Nettopp! Derav navnet / nicket.

Så skal jeg i all beskjedenhet unnlate å nevne andre klengenavn, som jeg uansett alltid vil oppfatte som positive!

Og om jeg ikke akkurat har kledd meg naken nå, så har jeg formodentlig gløtta litt på døra til mitt indre?

"Who´s next"? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...