RostamX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 18 år170-180 en plass 65 kilo trener fotball 4 ganger i uka og styrke 4 ganger i uka.. jeg er muskuløs og sexy noen som vil ha nettsex med meg? Og du med 102.5 i maks: jeg tar mere enn deee-eeg æddabædda LER! Sorry men det KLARER DU IKKE!!!! Ganske patetisk når du er 18 år, å sitte på et forum og skryte av maksen din, men da skal den være sann i hvert fall! Du klarer aldeles ikke 170-180 i benken, iallefall ikke hvis du har en kroppsvekt på 65 kilo! Du er teit! Jeg tror han refererte til høyden sin Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Høyde-->"støy på linjen" vekt-->" no sound" Heter p@rm@nn og bor i bergen. Snart 17 og går på 1. gym allmen. Interesert i data helt siden jeg satt å tegnet på 386'eren vår. Pappa tok med bildene på disket å skrev de ut på jobben. Husker det teknologiske spranget når vi fikk farge skjerm. Spilte en del på vår nye 486, et bilspill jeg ikke husker hva het. Men det store løftet fikk jeg når vi fikk oss en Compaq p3 500Mhz og internett. Man lærer en del når man skal fikse en compaq :wink: Driver for tiden å tenker på å lære meg linux, men er liksom for fornøyd med win2k. Liker musik så lenge den er god. Nå for tiden er det led zeppelin, metallica og AC/DC, men hører på det mest untatt Boyband og britny. Blir enten noe samfuns-fag/økkonomi/kunskap greier, eller noe med data. Det første fordi det er så lett og jeg er ganske lat, det andre fordi det er det som er gøy, man kansje litt mer risikofylt. Bruker nok for mye tid forran pc en, mamma har tryet med å ta fra meg bredbåndet :-? , men gjorde det greit på den siste tysk prøven og fortsetter det slikt får jeg beholde ngt. Samler for øyblikket på gamle pc er, har 6 totalt. Min kjere er 2 ghz, neste man er 500Mhz(ja, compaqen.) Så er det en 350,233,100 og en 75. 100Mhz eren er en bærbar 486 jeg laster ned til om natten, da jeg ikke kan ha på min beste pc da den bråker så mye og står på rommet mit. 2 av de fikk jeg fra mammas job da datansvarlige hadde gitt de opp. Driver å bygger pc er til kammerater og slikt, og for øyblikket lager jeg en html side med en kammerat. Han kan lite om pc så han skriver om fottbal og jeg skriver om data. Bruker en del tid på å skrive guider jeg skal legge ut der. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Trenger ikke bole bare fordi han trener da. 190 høy, 95kg, blondt hår, lærling i ikt-driftsfaget. kjører opel digger alt som har med data,bilstereo,stylingbilercasemodding holder for tiden på å lære meg å spille gitar. digger absolutt all musikk! kommer litt an på humøret går stort sett i dunkdunk, siden eg liker bilstereo Har du vært i millitæret?? Er det deg vi kalte rakettforskeren på værnes? Hmm.. nei, har aldri vært i militæret, og kommer sikkert ikke til å dra dit, pga av at jeg ikke gidder er da i den heldige situasjonen at jeg kan velge om jeg vil eller ikke. men uansett, nei, beklager, er nok ikke rakettforsker EDIT:Hvis det er noen som lurer på hvorfor rocket svarer på rakett's spørsmål, så er de to den samme..henger igjen fra gamle dager da det var et ok.no forum, og et hw.no forum. tenkte bare jeg skulle si det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 18 år170-180 en plass 65 kilo trener fotball 4 ganger i uka og styrke 4 ganger i uka.. jeg er muskuløs og sexy noen som vil ha nettsex med meg? Og du med 102.5 i maks: jeg tar mere enn deee-eeg æddabædda vel han er jo tross alt bare 16 år! og du er 18år 16år og 102.5 i maks benkpress er slettes ikke dårlig! Bah! Eg tok 120 som 16 åring . Anyways Eg er 22 år (12.04.1980) Er født i chile men har bodd i norge fra eg var 6 år. Eg er snill selvom eg alltid skal se tøff ut på bilder. Ehhm Vekten skal dere bare drite i og eg er 1.76 høy. Kor høy er penta? hmm Liker hunder og trener vovsen min en del. Data driver eg med hele dagen og eller daffer eg med venner. Spilte amerikansk football før men sluttet da eg skadet ryggen. Løfter litt vekter hjemme så de ikke dauer helt. Eg er romantisk og en kvinnes man. Hører på almulig men det går mest på hip hop, RnB og rolig musikk som jazz/blues anyways kommer ikke på mer. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Tung ja... men da også temmelig bred over skuldra..... trener jo tross alt.... Hem er du da? Heisann! Tenker nok at det sitter en god del fett på kroppen din også!! Dette med tanke på at du er 15 år og ikke ferdig utviklet. Det kan godt hende at du veier 115kg men det har da ingen ting med at trener og gjøre! Med andre ord så prøver jeg vel å si at du bare er en stor sjokkogris som har løftet jern et par ganger og dermed så prøver du deg med en liten hvit en! Hvor bor du hen da? noe sted i nærheten av hamar? Jeg kan vise deg akkuratt hvor mye fett jeg har på knyttneven min om ikke annet..... Trener hver dag. Lønner seg å holde kjeft når du ikke vet noe om persjonen du prøver å være motbydelig mot. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg kan vise deg akkuratt hvor mye fett jeg har på knyttneven min om ikke annet..... Rolig nå kara. Nok krig i verden for tia'. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 nei, har aldri vært i militæret, og kommer sikkert ikke til å dra dit, pga av at jeg ikke gidder er da i den heldige situasjonen at jeg kan velge om jeg vil eller ikke. Hva er din grunn da? Jeg valgte "nei takk" Du klarer aldeles ikke 170-180 i benken, Jeg klarer lett å løfte 200 Kg (bare gi meg en vektstang og et par taljer). Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg er 17 år 150 høy 45kg liker alt som har med pc og skole. Digger kvantefysikk. ellers går jeg i hvit sjorte og dressbukse. en skikkelig mann har buksa over navlen. har briller styrke -14 Neida 17 år ja 178høy ca 75kg bred går allmen :oops: digger snowboard og iron maiden har et sosialt liv i tilleg til at jeg svir av en k i året på amdprosessorer som ikke lever så lenge ...... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Alder: 16 1/2 (er ofte 18-19 år p.g.a hake/kinnskjegg) *skryte* Høyde: 165 cm Vekt: 64 kg Skole: 1 år allmenfaglig Bor: Hjemme 8) Jobb: ehhh...fjøsen av og til? Interesser: Alt som beveger seg mellom himmel og jord, men for det meste bruker jeg tiden til PC og Inett/LAN Lenke til kommentar
dp Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Morsom tråd.. Alder: 16 1/2år. Sivilstatus: Hatt kjæreste i over et år nå. Hobby: Driver med hi-fi, og pc. Skole: Elektro GK (søkt elektronikk vk1) Høyde: 183cm Vekt: 65kg Ofrer alle min stakkarslige penger på stereo, anlegget koster vel ca 65000kr nå (*skryte*).. Digger forøvrig Intel. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Tja, jeg er 1.90 (sånn ca.) høy, har ikke veid meg på en stund.Hobbier: PC og sykling (les: ødelegge sykkelen og meg selv og reparere sykkel mens jeg ehh.. gror sammen igjen ) Ellers er jeg som de fleste bergensere relativt stor i kjeften Mvh. Dings Kanskje på tide å få deg inn til service da Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 18 år170-180 en plass 65 kilo trener fotball 4 ganger i uka og styrke 4 ganger i uka.. jeg er muskuløs og sexy noen som vil ha nettsex med meg? Og du med 102.5 i maks: jeg tar mere enn deee-eeg æddabædda vel han er jo tross alt bare 16 år! og du er 18år 16år og 102.5 i maks benkpress er slettes ikke dårlig! Bah! Eg tok 120 som 16 åring . Anyways Eg er 22 år (12.04.1980) Er født i chile men har bodd i norge fra eg var 6 år. Eg er snill selvom eg alltid skal se tøff ut på bilder. Ehhm Vekten skal dere bare drite i og eg er 1.76 høy. Kor høy er penta? hmm Liker hunder og trener vovsen min en del. Data driver eg med hele dagen og eller daffer eg med venner. Spilte amerikansk football før men sluttet da eg skadet ryggen. Løfter litt vekter hjemme så de ikke dauer helt. Eg er romantisk og en kvinnes man. Hører på almulig men det går mest på hip hop, RnB og rolig musikk som jazz/blues anyways kommer ikke på mer. tok du ikke mer når du var 16??? jeg hadde max på 142.5 da jeg var 16... like gammel som deg nå, bare jeg er født i juni 8) Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jupp Jupp... Heter Tor Morten bor i Tromsø Jobber for et flyselskap..... født 31/10-83 er 195 høy og veier 95 Kg. Mange slags hobbyer, pc, stereoen, bilen, bilstereoen... snowboard... så smått.. og jeg trener litt styrke og kondis....nå og da... Lenke til kommentar
GTS Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg er 15 år (16 i april) 1.80m og veier ca. 72kg. Spiller gitar, videoredigering, lager musikk, kjører skateboard. Hører på musikk i alle sjangere, og har ganske god peiling på musikk. favorittene er the Smashing Pumpkins, HIM, og Placebo. Skal starte på allmennfag til høsten, og jeg gjør det bra på skolen.. Jeg har forøvrig en tendens til å bli veldig engasjert i diskusjoner, og gir meg sjelden før jeg har klart å overbevise motparten. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 /me er deilig, omtrent 185, og passe tung... Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 føler noen her er ute etter å vise seg fram. enda ikke hørt noen si om de er gode i senga, men det kommer vel. og er det ikke hobbyene våre som er viktige, ikke om vi har komplekser i forhold til vekt og størrelsen på tissen? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Navn Alexander Øyen alder: 18 ( 04.12.84 ) Høyde: 188 vekt: en plass mellom 50kg og 100kg .. (ca rundt 85...) Hobby: N/A Skole: N/A Jobb: Elektrikker lærling Lønn: 15kr for lite (faens lønningskontor) ehh ... hva mer ....? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Er 28 . ikke mer en 1.75 høy men 100 kilo Akkurat passelig synes jeg. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Compaq p3 500Mhz og internett. Man lærer en del når man skal fikse en compaq :wink: . viste ikke du at det heter for comPAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå