ballemann Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hmm jeg er en liten kar : ? veier : ca 75kg alder : 15 vintre høyde: 175cm interesser: musikk : Darkthrone, Naglfar, Children of bodom, Satyricon, Cradle of filth, Meshuggah og Immortal annet : PC, modding, boxing trener en god del siden jeg har en punchingbag hjemme , og en hel masse vekter, (bankpress osv) LANG SVART hår og nagler er MY style, favoritt sitat : Måtte gud være Satan Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Navn: Vincent Alder: 18 Bosted: Oslo Høyde: 180 Vekt: (kommer an på om jeg trener) akkurat nå 70 +/- (går opp 10 kilo om jeg trener) Hobby: Dama mi, Data, Html(webdesign), hardware, venner, MUSIKK, og masse annet Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Navn: VincentAlder: 18 Bosted: Oslo Høyde: 180 Vekt: (kommer an på om jeg trener) akkurat nå 70 +/- (går opp 10 kilo om jeg trener) Hobby: Dama mi, Data, Html(webdesign), hardware, venner, MUSIKK, og masse annet Glemte og si kler meg i klær som minner om pen klær (kke dress jeg mener) Men veldig pene klær. Ps jeg er ikek soss og bor ikke åp vestkanten Lenke til kommentar
Orak Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Navn: Daniel Alder: 17 Bosted: Molde Høyde: 175 Vekt: 65 har to manualer og et helt gulv til å ta armhevninger på.. Og jeg brygger god Vin Endret 11. desember 2003 av Orak Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Bor på et lite tettsted som heter Nesna i nord-land er 15 år 1.75 høy og 65kg. Interesser er data,moped,jakt+++ Musikk: Dimmu Borgir,Slipknot,Mtallica,3doors down,System of a down++ Endret 11. desember 2003 av e_rik Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Navn: Fredrik Alder: 15 Høyde: 175 cm ca Vekt: 73 kg Sted: Hamar Hva mer? Jeg trener ikke.. men er litt sterk like vel faktisk..hehe =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå