MDCCLXXVI Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Navn: Kristian Alder: 18 Bosted: Ski/langhus Går reklame vk2 på oppegård vgs. Trives med det.. driver med data å greier:) Liker å diskutere på hw.no forumet. Spiller en del AO. Har en lvl 154 trader og 86 doc.. Chatter en del..møte nye venner på irc.. Hører på radio1 oslo døgnet rundt. Pop er yndlingsmusikken, selv om jeg er utrolig åpen for annen musikk også (så lenge det ikke er noice, black metal osv..). Be it britney, christina, enja, nightwish, evanescence, justin, aqua-lene, idol-kurt/david, bertine, ja stort sett det meste.. Digger også gamle slagere fra tidlig 90 tallet, og 80 tallet generelt. Har tenkt å kjøpe vannkjøling snart, og ny sub til anlegget mitt! Skulle gjærne lagt ut bilder av rommet mitt, men home.no er nede, samme er domenet mitt strupstad.net :/ Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Navn: Kim-Gøran Alder: er 15, runder 16, 12 desember Bosted: Myre i Vesterålen (Bodø væringene kjenner godt til oss, liker ikkje oss så veldi, "kjæftbruka av de andre her fra". Går nå GK Almenne ØA fag på Myre. Interesser er alt fra Data, biler ting med to hjul og motor til Båt... Er vell rundt 167 Cm, begynner å bli ei stund siden æ måla mæ sist, veier sånn ca. 56kg. Hva annet er det å si enn at jeg kobler og lodder på det jeg kommer over av data og annen elektronikk!! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 får vel nesten si litt om meg selv jeg og da... er 18 år ca 80 kg ca 180 høy jobber dagelig med å reparere, bygge maskiner, driver også å setter opp en ny server for tiden. har ansvaret for ca 350 maskiner og ukjent antall brukere. liker å leke meg med dataen både på jobb og fritid. Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 16 år fra oslo vest..... Kjører Aprilia og går på Videregående skole GK.... Hoppy: OC, CS Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skole: var sporadisk å se på ingeniør automasjon Høyskolen i Stavanger, fikk vel med meg et par vekttall for lite til å kalle meg ingeniør... et par? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skole: var sporadisk å se på ingeniør automasjon Høyskolen i Stavanger, fikk vel med meg et par vekttall for lite til å kalle meg ingeniør... et par? Ble utstøtt grunnet mitt valg av hatt... F/en ikke min feil... Trist DrE Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 /me er 15 år 176cm digger slipknot,cradle of filth, satyricon, children of bodom..osv osv Lenke til kommentar
Delline Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei Gutta Boys :!: Jeg er helt fersking her på forumet.Delline er mitt navn her på forumet fordi jeg har en Dell.Jeg fikk linken via noen venner på et annet forum og derfor fant jeg veien hit. Jeg er er dame 40 år slank gift og liker data i fritiden. Jeg trener også en del i svømmehall og spinning på et helse studio. Håper jeg ikke skremte vettet av dere gutter over at det er så "gamle " folk her inne:Jeg er ikke eldre en 19 år i hjertet Ha en fin dag folkens. hilsen Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei Delline, det er ikke baaaare gutter her Finnes noen få jenter og (jeg har såvidt fått dama inn her, men hun skriver sjelden) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Alder: 14. By: Moss/jeløya... Navn: Adrian.... vekt: 53.. høyde: 174... Interesser: Fotball,Data,Venner osv... Går på: Ung Skole...Hate school ... Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jaja.. Navn: Benjamin Alder: 13 Høyde: leeeeeenge siden jeg veide meg. (?) Vekt: 38/41 avhengig av helg eller ikke Hobby(er)hehe: Sykling, (data) seff og elektronikk i alle slags faktorer... Og skolen tærer på livet mitt som alltid før... Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 :-) leeenge siden jeg tok MÅL av min kropp hehe. men som olav bæverfjord sa (va d ikkje d han heta???): "det er mennesklig å feile"... ? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hmmm....18 år(6 feb 85) ca 180 og 70 kg....går nå siste året på allmenlinje på Perbraaten i Oslo. Data har jeg holdt på med siden 1991 da vi fikk vår første pc. Freslt ever since! *grin* I de senere årene har jeg begynt med casemodding og generelt datamontering. Driver nå å leker med overklokking, speica kabinettdesign, hjemmelagde dingsbomser til å putte inn osv.... FavorittMuzik: Scooter(yeaaah! ), bond(nei ikke agenten), techno genrelt sett, Offspring, Dimmu Borgir, Satyricon og seff gode frankie boy! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 jeg er 15år 1.75 m høy ..ca.70kg tung trener mye (bokser) digger children og bodom, pantera osv har langt svart hår Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jøsses......10 sider med info om brukerene....og jeg leste dem alle! Får hive meg på denne posten jeg også selv om jeg egentlig liker å holde meg mest mulig anonym på nettet..... Er 30 år og er utdannet avioniker. Ettersom flybransjen ikke akkurat var/er helt på topp da jeg var ferdig skolen så begynte jeg som ingeniør i Aker (meg og Røkke ) Bor for tiden på Randaberg rett utenfor Stavanger og trives egentlig med det. Har en gutt på 6 år som jeg er helgepappa til og som jeg gleder meg vilt til å ha i julen Er for tiden singel og foreløpig så trives jeg med det. Jobber stort sett alt for mye og får ikke tid til noe annet enn noen timer med data i uka og litt sosialt samvær med venner når sjangsen byr seg. Er av dem som har flere venner på nettet enn i RL, men ikke dermed sagt bedre da Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 alder snart 16 vekt ca 70 intresser DATA, Snowboard, data, og snowboard spill Max Payne 2, Battlefield 1942_ desert combat .5 , cs1,5 , Uplink klokking klokka min første gang i sommer... det gikk som ******, men har enda ikke funnet helt teket på ramen... ( skjønne ikke heilt) Ti 4200 rule Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hallais. Eg e ein liten gutt fra Kopervik/Karmøy (rett på siå av haugesund norges største øy). Eg drive ein del med data altså å laga hjemmesiår, bygga og overklokka, og alt annet teknisk ved ein data, foresten så bygde eg den fyste daten min for 5mnd. ca. Navnet mitt e Mikal, eg e 13 1/2 år ca. 145 (sa eg va liten) går på Stangeland U. Skole veldig dårlige dataer dei så e på data rommet e på 50mh/z ca. og netverket e heilt j***. Vekta er ca. 40 kg andre interesser er BILER, SLALOM, venner osv... Går foresten med avisene. Takk takk... vett det va bra *grin* Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Alder: 15 Vekt: Ca digg (hvet ikke hvor vekta er) Hobby: PC, Pyroteknikk (hjemmelagd fyrverkeri, helt fra pulverform) Fjernstyrt heli(kopter), elektronikk...... Klokking: Har ikke ennå, [skammer seg] Scooter musikken er æsj! Powerlabs.org Endret 25. november 2003 av Nitromarsjipan Lenke til kommentar
felge Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Alder: 15 Vekt: Ca digg (hvet ikke hvor vekta er) Hobby: PC, Pyroteknikk (hjemmelagd fyrverkeri, helt fra pulverform) Fjernstyrt heli(kopter), elektronikk...... Klokking: Har ikke ennå, [skammer seg] Scooter musikken er æsj! Powerlabs.org (siden er nede nå sjekk senere!) fyrverkeri ja.... gleder du deg til nyttår da navn : Felgen Vekt : rundt og rundt ca 80 Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 29år Har bestandig trimma det jeg har hatt mellom fingra siden jeg fikk min første moped, så bare naturlig at jeg må teste hva jeg får ut av data`en Vært med siden Vic 20. Ellers går det mye tid på pcène og akvariehobbyen (må vel snart få koblet Eheim pumpa inn på pc`n og endelig få startet med vannkjøling har jo vannet lett tilgjenngelig ) På sommern er det plastikkrakett som er tingen. Og sist men ikke minst min store kjærlighet ØL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå