Demogorgon Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 I lang tid har jeg undret meg på hva slags type folk som er her på ok.no og i forumet. HVa med en liten tåd hvor man skriver litt om seg selv? (sånn som man gjorde på barneskolen vet dere. über pedagogisk opplegg ) Personelig er jeg: 15 år Halvgal hobby stanist som digger å brenne amd`ene sine Driver også med en slipknot inspirert casemodd.... 185cm høy 115kg trener styrke:woot: kler meg militært........ Marstøffler og gjemme-meg-i-skogen-bukser Meshugga, Cradle of Filth, Emperor og Satyricon Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 synes du er tung 115kg og 185 hmm veier 70kg -+ og er rundt 170-185 høy jaja Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Tung ja... men da også temmelig bred over skuldra..... trener jo tross alt.... Hem er du da? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 I185cm høy115kg trener styrke Og boler som bare det, eller ? Jeg er nesten 180 og veier 78-84 kg avhengig av matbudsjettet. Studerer musikk ved NTNU (begynte på siv.ing. energi og miljø, men...) og lever dermed på lånekassens premisser *blakk*. Spiller gitar i ett band og trommer i et annet; musikalske interresser: alt fra Beatles til Cradle of filth, minus country og det meste innen jazz. Lenke til kommentar
rakett Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Trenger ikke bole bare fordi han trener da. 190 høy, 95kg, blondt hår, lærling i ikt-driftsfaget. kjører opel digger alt som har med data,bilstereo,stylingbilercasemodding holder for tiden på å lære meg å spille gitar. digger absolutt all musikk! kommer litt an på humøret går stort sett i dunkdunk, siden eg liker bilstereo Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Alder: 13 ( og 3/4 akkurat i dag faktisk ) Vekt: ca. 70-75 kg Høyde: 1,78m Jeg ror (og er derfor relativt sterk), driver med PC, sykler, er interesert i elektronik, mekker moped, går i olabukse og skinnjakke (sånn kjemsket, vet ikke hvordan det skrives) får gode nok karakterer på skolen, har et ryddig rom og hører på musikk som The Doors, Eels, The Beatles osv. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Tja, jeg er 1.90 (sånn ca.) høy, har ikke veid meg på en stund. Hobbier: PC og sykling (les: ødelegge sykkelen og meg selv og reparere sykkel mens jeg ehh.. gror sammen igjen ) Ellers er jeg som de fleste bergensere relativt stor i kjeften Mvh. Dings Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Da slår jeg til jeg og Fornavn: Tony Alder: 17 Høyde: 1.85m Vekt: 75 cirka Bosted: Drammen Skole: IKT-driftsfag v/Røyken VGS Musikk: Hardhouse og Trance går det mest i da. Men liker annet og! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Får hive meg på jeg også: Født 10.07.1984 Høyde: 178 (ihvertfall etter vernepliktsboka) vekt: 60kg Studerer ingeniør innen animasjon Trener styrke ellers hobbyer er data, bil og båt trimming, modding og kjøring. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jaja, slenger meg på jeg og: Elektriker på 22, 187 høy, 128 kg, trener styrkeløft 3ggr i uka, liker å leke med pc'en (dvs. casemodding, nyttige løsninger og overklokking.) Bygge bilanlegg og ellers være enmanns-flyttebyrå for familie og venner.. Her om dagen på jobben satt jeg inn ett sikringskap som veide 400 kg alene... Ellers en trivelig kar med ett smil som oftest og snill hele døgnet rundt... Det var meg da.. Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 alt viktig om meg står i signaturen.. er forøvrig 17 på gammel og nyter sene kvelder forann PC'en, gjerne sammen med kjæresten min Coka Cola. Ellers sykkler jeg og fekter med sverd (skremmer små barn).. musikk.. Avantasia - Cake - KoRn - Slipknot - Bad Religon Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Rørlegger fra Bergen, født i 1964 175cm høy, 75kg. Lytter til R&B, Rap og litt soul Vannkjøling av ting er hobbyen min. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 170cm 65kg Aldersmessig er jeg nesten der jeg trives me'n. Av legning generelt nysgjerrig. Dette er vel også min største svakhet da pensum og eksamen ikke passer med min tidsplan i det heletatt. Følgelig har jeg en CV lett assosierbar med et hagleskudd i sterk vind. Når jeg ikke sitter å "trøkker" er jeg ute på sykkel eller støver rundt i skogen. Gleder meg til rulleskøytesesongen starter igjen. Også er jeg en veldig oppofrende og populær onkel. Snart er det på tide å lære om fyrstikker. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 kler meg militært........Marstøffler og gjemme-meg-i-skogen-bukser Når begynte militæret å gå med med tøfler? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Trenger ikke bole bare fordi han trener da. 190 høy, 95kg, blondt hår, lærling i ikt-driftsfaget. kjører opel digger alt som har med data,bilstereo,stylingbilercasemodding holder for tiden på å lære meg å spille gitar. digger absolutt all musikk! kommer litt an på humøret går stort sett i dunkdunk, siden eg liker bilstereo Har du vært i millitæret?? Er det deg vi kalte rakettforskeren på værnes? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 får hive meg på. Jeg er 18 og tja ca 185 høy tror jeg, vekt tipper jeg til å være ca 8090 kg. Trener av og til (er da medlem på sats) ellers så ødelegger jeg kroppen med å bære kjøleskap, vaskemaskiner ol på jobb. Hirr, i neste uke så skal jeg kjøre jobb bilen, herregud........ (blir redd selv, dette blir farlig gøy) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Er 22, 193cm høy, var veldig sporty....hva skjedde? Jaja, nå bruker jeg dagene på skole og jobb, prøver å komme meg ut med venner så mye som mulig, men blir nok noen (for mange?) timer foran PCen. Men er det ikke slik det skal være?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå