Mokolotivet Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Heisann Jeg er i ferd med å lage en webside hvor jeg skal vise frem diverse bilder noen andre og jeg har tatt. Tanken bak, er å reklamere for oss selv, og vise frem bildene. I den forbindelse ønsker jeg ikke at folk skal kunne høyreklikke på bildet og kunne kopiere det på den måten. Jeg vet at det finnes en måte å gjøre dette på, men har ikke peil på hvordan jeg gjør det, eller hva metoden heter. Jeg kan selvfølgelig laste lavoppløsningsbilder, men det er reserveløsningen. Er desverre flinkere i foto enn html Takker for svar Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Folk kan kopiere dem uansett, ved hjelp av screenshoot. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Dette har vært oppe ENDLESS!! ganger før. Vil du ikke at folk skal kopiere bildene dine, ikke legg de ut! Det er eneste måten å forhindre dette på, basta - ferdig! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har vært borti (for maaaange år siden) at når man tok printscreen så ble det bare et svart bilde, så det går iallefall å gjøre det vanskeligere for de som ikke er så så inn i det. Men aner ikke hvordan det var. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har vært borti (for maaaange år siden) at når man tok printscreen så ble det bare et svart bilde, så det går iallefall å gjøre det vanskeligere for de som ikke er så så inn i det. Men aner ikke hvordan det var. Hardway overlay. Du oppnår dette ved å f.eks. spille av bildene som en del av en film. Dette er naturligvis langt ifra sikkert.. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Her er noen få grunner til at det er en dårlig ide å disable høyreklikk. Forøvrig er den eneste måten å beskytte seg mot kopiering, som loathsome sier, å la være å legge bildene ut. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Du kan jo legge på en watermark (logo i høyre hjørne, eller midt i bildet), funker fett.. du får gratis reklame hvis noen andre bruker bildene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå