volupta Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Sammenligning av brikkene! Hvilke brikker er best? Endret 23. august 2008 av volupta Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg ville valgt Mushkin brikkene, av den grunnen at du kan oppgradere til 8GB senere (GeIL brikkene er 4x1GB, Mushkin er 2x2GB), du har mer å gå på ved overklokking, altså du kan få høyere resultat. Har de brikkene selv og er veldig fornøyd med de. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Jeg vil forslå Mushkin XP2-8000 (4096 MB)også. Som andre nevner, 2Gb brikker har sine fordeler. Jeg har brukt dette for en stund nå, og jeg er veldig fornøyd med den. Den yter veldig bra på stock frekvenser og hvis du skal overklokke, vil den følge med villige. Endret 24. august 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
volupta Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Går for Mushkin brikkene da, var det jeg hadde tenkt til tidligere, men kom over disse GeIL brikkene her om dagen, så tenkte det var lurt å spørre først. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå