Gå til innhold

Kamera på 6110 navigator

Anbefalte innlegg

Lurte litt på kamera på denne telefonen, da jeg testet kamera fikk jeg meg en overaskelse.

Når jeg tar bilder er det streker og defuse farger på skjermen (blir også på tatt bilde).

Tar jeg bilder med godt sollys eller mot lys blir bilde bra, men tar jeg bilder i

litt mørkere omgivelser får jeg problem som nevnt ovenfor.

Er det noen som har erfart lignenede?, er det noe instillinger jeg ikke har satt opp riktig?

Er ikke sikker om det er defekt på kamera eller om det rett å slett skal vere slik, har aldri sett lignende problem på andre mobilkamera.

på forhånd, takk for all svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurte litt på kamera på denne telefonen, da jeg testet kamera fikk jeg meg en overaskelse.

Når jeg tar bilder er det streker og defuse farger på skjermen (blir også på tatt bilde).

Tar jeg bilder med godt sollys eller mot lys blir bilde bra, men tar jeg bilder i

litt mørkere omgivelser får jeg problem som nevnt ovenfor.

Er det noen som har erfart lignenede?, er det noe instillinger jeg ikke har satt opp riktig?

Er ikke sikker om det er defekt på kamera eller om det rett å slett skal vere slik, har aldri sett lignende problem på andre mobilkamera.

på forhånd, takk for all svar.

Legger ut 2 bilder, ene er tatt ute i dagslys andre er tatt inne.

post-169620-1219538698_thumb.jpg

post-169620-1219538721_thumb.jpg

Ser nesten ut som om det blir for mørkt for kamera på det ene bilde, men har tatt bilde med andre mobilkamera i samme omgivelser og ikke fått sånne effekter.

Begge bilder er tatt med høy bildekvalitet og 1600X1200 oppløsning.

Endret av spawnn2
Lenke til kommentar

Kameraet på 6110 er vel kanskje en smule utdatert i forhold til resten av mobilen, kanskje fordi målgruppen ikke er særlig opptatt av kamera.

Min mors 6110 har akkurat det samme problemet, og for den saks skyld også min egen 6280, som jeg tror bruker noenlunde samme kameraet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...