rajaji Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg lurer på om sony i det hele tatt kommer til å inkludere en funksjon som gkør at du kan spille ps2 spill på ps3? For lissom syns det er kjipt at du har noen som har ps3 som kan spille de spillene mens andre ikke. Og er det forresten mulig hvis sony gir ut en usb-stick..altså en liten greie som du putter i disse usb-portene som kan tillate å spille ps2 spill? Mener sony hadde tjent penger på dette asså! hva syns dere? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Asså, jeg tror liksom ikke det har så mye å si om å tilate å spille det eller ikke. Det har nok liksom mer å si med selve produksjonen liksom. At det liksom er dyrere å inkludere PS2-bakoverkompatibilitet ... liksom. Endret 23. august 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sony tjener på å ikke ha med bakoverkompatibilitet siden de fortsatt selge PS2 og mange som kjøper den selv om de har PS3. F eks hvis de har ødelagagt PS2'en og har masse PS2 spill liggende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Stalltips er at BC blir inkludert som softwareoppgradering, men ikke før folk slutter å kjøpe PS2er. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Slutt og klag på BC hele tiden. Vill dere ha BC kjøp min pent brukte 60GB som er kjøpt en uke etter release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå