Nidhogg Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Vet du om noen morsome småspill som Elastomania ,IceyTowers og lignende?? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Deluxe sky jumping fikk dilla i en liten periode .D hehe Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Liero, jo. Det er helt konge. Kjøp en gammel maskin som har Liero installert og dra på hytta en helg. Det er helt sinnsykt artig! To spillere er gøyest, da. Liero er forresten et Worms-lignende spill. Men det er én stor forskjell (bortsett fra dårligere grafikk og lyd): Det er ikke rundebasert. Det er full fart hele tida. Tror det finnes 40 forskjellige våpen eller noe. Og hvis du prøvder det en natt: Når folk begynner å bli overtrøtte, kan du prøvde noe genialt noe. Du kan justere på "loading times". Den står vanligvis på 100%, tror jeg. Prøv å sett den ned til 0% (det tar da null tid å lade våpnene, bare forestill deg bananbombe eller atombombe) og sett "blood" på 500%. Garantert laterkrampe. Det er helt sykt morsomt, selv om man blir lei av det i lengden. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Liero, jo. Det er helt konge. Kjøp en gammel maskin som har Liero installert og dra på hytta en helg. Det er helt sinnsykt artig! To spillere er gøyest, da. Liero er forresten et Worms-lignende spill. Men det er én stor forskjell (bortsett fra dårligere grafikk og lyd): Det er ikke rundebasert. Det er full fart hele tida. Tror det finnes 40 forskjellige våpen eller noe. Og hvis du prøvder det en natt: Når folk begynner å bli overtrøtte, kan du prøvde noe genialt noe. Du kan justere på "loading times". Den står vanligvis på 100%, tror jeg. Prøv å sett den ned til 0% (det tar da null tid å lade våpnene, bare forestill deg bananbombe eller atombombe) og sett "blood" på 500%. Garantert laterkrampe. Det er helt sykt morsomt, selv om man blir lei av det i lengden. 8) TØFT 8) Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 SOLDAT Et av de beste spillene lagd noensinne!!! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 SOLDAT Et av de beste spillene lagd noensinne!!! Skulle akkurat til å si det! Liero er også tøft, som nevnt lengre opp! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Hvor får man tak i soldat da?? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 http://www.soldat.prv.pl/ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hvor finner en Liero da? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 http://www.liero.henderco.com/downloadliero.html edit: er det lov å poste slike linker? det er jo alltids freeware Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Vel, Brainchild Designs voldsorgier er verdt en titt: http://brainchilddesign.com/ Chickens 2 handler enkelt og greit om å skyte så mange små tobente fjøransamlinger som mulig dit peppern gror, mens Jump n' Bump tillater fire spillere samtidig i det som enklest kan betegnes som en 2D plattform-deathmatch med kaniner. Festen kan begynne! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 edit: er det lov å poste slike linker? det er jo alltids freeware Det er det sikkert, hvis ikke kommer moderator og sierifra :wink: Lenke til kommentar
Agres Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Når jeg så emnet, fikk jeg en god følelse i meg, og scrollet nedover og leste siden i full fart. Hadde håpet på flere gode spill, men alt var gammelt for meg. Ble ganske så skuffet. Elasto Mania, Action Supercross (Elasto's forgjenger :Smile:) Liero, DSJ.. Alle er gode spill det er lov å rote bort tid med I tillegg til tidligere nevnte spill kan jeg nevne Bridge Builder.. Synd det koster penger :-? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Gobliiins 3, er et godt gammelt spill.. tror ikke det er freeware men fy faen hvor bra det er! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Når jeg så emnet, fikk jeg en god følelse i meg, og scrollet nedover og leste siden i full fart. Hadde håpet på flere gode spill, men alt var gammelt for meg. Ble ganske så skuffet. Elasto Mania, Action Supercross (Elasto's forgjenger :Smile:) Liero, DSJ.. Alle er gode spill det er lov å rote bort tid med I tillegg til tidligere nevnte spill kan jeg nevne Bridge Builder.. Synd det koster penger :-? Samme har. Syns det ble litt for dårlig oppslutning om denne posten selv Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 btw, Action SuperCross er myyyye bedre enn Elastomania Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 btw, Action SuperCross er myyyye bedre enn Elastomania og hvor finner du det. Hvis spillet er freeware så vil jeg gjerne at du og andre legger ut linker til det spillet de forteller om :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå