konduktans Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har fått med meg at jeg skal koble opp ting i en spesiell rekkefølge. Det jeg har er ny cd-spiller, forsterker og 12" sub. Jeg har dratt kabler allerede. Gjør jeg det riktig hvis jeg gjør følgende? Kobler til 1. ISO på cd-spiller 2. antenne på cd-spiller 3. kobler forsterker til jord 4. forsterker til + på batteriet 5. phono kabel(og remote) 6. koble til sub til forsterker Har gjort det en gang før, og veit at jordinga er bra nok, men husker som sagt ikke rekkefølgen 100% Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 er vel ett fett hva du kobler til når. jeg har koblet MYE anlegg og har aldri hørt noe om dette, heller aldri merket noe galt når jeg har koblet. det viktigste er at du faktisk kobler det Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Så lenger du holder + og - adskilt og passer på at alt er slått av når du kobler til signalkablene, så burde det gå greit. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Fikk kobla opp! Dritbra lyd (^_^) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 er vel ett fett hva du kobler til når.jeg har koblet MYE anlegg og har aldri hørt noe om dette, heller aldri merket noe galt når jeg har koblet. det viktigste er at du faktisk kobler det Ett fett er det nå ikke. + kabelen skal på sist Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 er vel ett fett hva du kobler til når.jeg har koblet MYE anlegg og har aldri hørt noe om dette, heller aldri merket noe galt når jeg har koblet. det viktigste er at du faktisk kobler det Ett fett er det nå ikke. + kabelen skal på sist hvorfor det? har alltid koblet slik det har passet meg, uavhengig av hva som er hva, har aldri hatt noe særlig feil, ikke pga dette ihvertfall... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har heller aldri opplevd problemer med å koble på - før +. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå