Gå til innhold

Hvordan slå av t9 ordliste på samsung f480? + hvordan ordne mms epost og internet?

Mikr89

Anbefalte innlegg

Hei.

Netopp fått denne,og lurer på hvordan jeg slår t9 permanent av,da jeg klarer og skru den av manuelt hver gang jeg skal skrive en melding,men dette er veldig slitsomt.Noen som kan hjelpe med dette? :hmm:

Finner heller ikke ut hvordan jeg får til mms,internet og epost???

Endret av gunnar.,89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Netopp fått denne,og lurer på hvordan jeg slår t9 permanent av,da jeg klarer og skru den av manuelt hver gang jeg skal skrive en melding,men dette er veldig slitsomt.Noen som kan hjelpe med dette? :hmm:

Kjenner ikke telefonen godt nok til det første spørsmålet, men finner man sikkert i bruksanvisningen ;)

Instillinger for dette får du fra operatøren din. Kan som regel bestiller fra hjemmesiden til de fleste operatørene.

Noen eksempler

* Oppsett for Telenor

* Oppsett for Netcom

* Oppsett for Tele2

* Oppsett for Chess

Lenke til kommentar
Hei

Kjenner ikke telefonen godt nok til det første spørsmålet, men finner man sikkert i bruksanvisningen ;)

Instillinger for dette får du fra operatøren din. Kan som regel bestiller fra hjemmesiden til de fleste operatørene.

Noen eksempler

* Oppsett for Telenor

* Oppsett for Netcom

* Oppsett for Tele2

* Oppsett for Chess

Takk det funka,men har enda problemet med t9 ordlista som står som standard,hver gang jeg skal skrive en melding :(

Lenke til kommentar
Hei.

Kanskje litt OT,men kunne du fortalt litt om hva du synes om telefonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...