Mikr89 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Hei. Netopp fått denne,og lurer på hvordan jeg slår t9 permanent av,da jeg klarer og skru den av manuelt hver gang jeg skal skrive en melding,men dette er veldig slitsomt.Noen som kan hjelpe med dette? Finner heller ikke ut hvordan jeg får til mms,internet og epost??? Endret 23. august 2008 av gunnar.,89 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei Netopp fått denne,og lurer på hvordan jeg slår t9 permanent av,da jeg klarer og skru den av manuelt hver gang jeg skal skrive en melding,men dette er veldig slitsomt.Noen som kan hjelpe med dette? Kjenner ikke telefonen godt nok til det første spørsmålet, men finner man sikkert i bruksanvisningen Finner heller ikke ut hvordan jeg får til mms,internet og epost??? Instillinger for dette får du fra operatøren din. Kan som regel bestiller fra hjemmesiden til de fleste operatørene. Noen eksempler * Oppsett for Telenor * Oppsett for Netcom * Oppsett for Tele2 * Oppsett for Chess Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 HeiNetopp fått denne,og lurer på hvordan jeg slår t9 permanent av,da jeg klarer og skru den av manuelt hver gang jeg skal skrive en melding,men dette er veldig slitsomt.Noen som kan hjelpe med dette? Kjenner ikke telefonen godt nok til det første spørsmålet, men finner man sikkert i bruksanvisningen Finner heller ikke ut hvordan jeg får til mms,internet og epost??? Instillinger for dette får du fra operatøren din. Kan som regel bestiller fra hjemmesiden til de fleste operatørene. Noen eksempler * Oppsett for Telenor * Oppsett for Netcom * Oppsett for Tele2 * Oppsett for Chess Takk det funka,men har enda problemet med t9 ordlista som står som standard,hver gang jeg skal skrive en melding Lenke til kommentar
koda19 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei. Netopp fått denne,og lurer på hvordan jeg slår t9 permanent av,da jeg klarer og skru den av manuelt hver gang jeg skal skrive en melding,men dette er veldig slitsomt.Noen som kan hjelpe med dette? Finner heller ikke ut hvordan jeg får til mms,internet og epost??? Kanskje litt OT,men kunne du fortalt litt om hva du synes om telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå