Gå til innhold

Canal digital faktura !

Anbefalte innlegg

hei, jeg bestilte meg canal digital Norgespakke til 50kr pr. måned, første måneden fikk jeg faktura regning på 1580kr,tenkte at det var for hele året, og en måned senere får jeg faktura regning på 500kr. kan ikke si at jeg kjønner mye av dette, trodde egentlig at man skulle betale 50kr pr. måned... vet noen her hva dette er?, sto ikke noe som helt om dette i kontrakten. vet noe hvorfor jeg må betale så mye?

Endret av brucelee.will
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå går jeg ut ifra at det er parabol det er snakk om.

Hentet fra CD sine sider: https://www.canaldigital.no/TV/Parabol/Tema...l-Norgespakken/

# Parabolanlegg med standard mottaker 1 kr

# Fri montering (vilkår fri montering) 0 kr

# Etablering 399 kr

# Månedlig pakkekostnad á 89kr/mnd

# Kortavgift (199,50 pr kvartal) 798 kr

Du betaler bare 50,- i mnd for selve kanalpakken, men det kommer endel ekstrakostnader i tilegg.

Jeg mener det burde gå under missledende markedsføring, men de har i det minste startet med å gi total første års pris på pakkene sine nå.

Selv om jeg skulle ønske det var en mnds pris og ikke no snikavgift via kortavgift m.m.

Det skal også stå på din faktura hva du betaler for.

Lenke til kommentar

HJELP. Canald Digital er jo helt dust!!! Har de ikke fått ordna opp i regningstullet enda?!?

Jeg bestillte også Hytteparabolen i april 2008 - skulle koste 1000 kr første året!

Fikk også en sånn heftig regning på over 1000 kr. Måtte klage til CD flere ganger (brukte internet ... tar kontakt (skjema) - det går via email. Fungerer stort sett greit.

De har bare tullet til med papirregningene! Blir spent på neste papierfaktura!

Det som er dustete:

Hvorfor kan de ikke sende en regning på 1000 kr for første året - enkelt å greit (vel koster 1500kr for hytteparabolen nå) (Nei, de vil vel tjene 31 kr per papierregning de sender ut + lage mere regnskaptrøbbel!).

Jeg kommer å si opp parabolen etter 1. året. Hadde det kostet 50 kr/mnd hadde jeg kanskje beholde det ... men årlig kortavgift på 800 kr gitt da .... NEI TAKK!!!

JA, ta kontakt med Canal Digital ... de får vel rettet opp feilen!

Men lurer på om alle nye kunder har disse problemer som bestiller norgespakken?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...