PyrionZ Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har begynt å snakke med folk i fra utlandet i spill osv.. Men, når jeg skal legge de til, så går det ikke: S får bare feilmelding ala: "Direktemeldingsadressen du angav er ikke gyldig. Kontroller adressen og prøv igjen" Hvorfor er det slik? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sikker på at de har hotmail.com og ikke noe annet? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 du har fått feil adresse eller har glemt å skrive ¨`´etc over noen bokstaver? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Yahoo adresser ser ikke ut til å funke, trur de adressene er i orden ja. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Yahoo adresser ser ikke ut til å funke, trur de adressene er i orden ja. Yahoo har sitt eget lynmeldingsprogram så du må nok bruke det. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Man kan registrere hvilken som helst epost som MSN, jeg bruker fra mitt eget domene uten problem, hadde vært enkelt hvis trådstarter hadde gitt oss et "eksempel". Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Eksempel på? en adresse tenker du på? Eller Screenshot av feilmelding og alt? Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 du har fått feil adresse eller har glemt å skrive ¨`´etc over noen bokstaver? man har ikke støtte for tegn som '´¨ i epost-adresser det er begrenset til det engelske alfabet a-z samt tall 0-9 du bør kansje sjekke med de du legger til at det er MSN sin messenger-tjeneste de bruker. i usa er ting som AIM veldig populær, mens andre steder i verden er det ICQ som er mest populær. det finnes mange chat-klienter som støtter flere tjenester samtidig, som f.eks trillian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå