Joakim77 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Lurer på om det finnes noen gode produkter som kan koble min stasjonære Pc til Tv'n i stua trådløst? Dette for å kunne surfe på internett, se på film fra pc'en osv. Lurer også på om det finnes noe trådløst system for å kunne ta inn tv-signaler fra tuneren til pc'en, slik at jeg kan gjøre opptak etc? Eller må jeg ha kabel fra tuneren til et tv-kort i pc'en? Lenke til kommentar
Joakim77 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Ingen som har forslag? Hva med eventuelle mediestreamere? Noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Anbefaler ikke trådløs forbindelse hvis du skal streame film. Det virker stort sett aldri bra uansett QOS og diverse andre tiltak. Min Popcorn Hour A-100 bruker kabel og buffrer opp et lager før den viser filmen. Det virker stort sett greit. 25 meter nettverkskabel koster bare et par hundre lapper på Claes Ohlson. Utvalget i mediastreamere som ikke er trådløse er også en del større. Lenke til kommentar
Joakim77 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Ok. Da er det vel like greit å koble selve pc'en til tv'en. Har bluetooth tastatur / mus, så det rekker inn til stuen. Har dette skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327136 Noen som har peiling på hvilken kabel etc. jeg trenger for å gjøre dette? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Du trenger en DVI-kabel. Den kan bli dyr hvis du må ha den veldig lang. Også trenger du en lyd-kabel. Avhengig av input på TV'n så kan det hende du trenger en DVI->HDMI overgang også. -C- Lenke til kommentar
Joakim77 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Takker for svar så langt. Finnes det Tv kort, som går "begge" veier. Dvs at jeg får tv-signaler inn i Pc'en, samt får pc'en opp på tv'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå