Zafar Iqbal Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei folkens bruker Norton Internet Securety den site utgaven. Har sjekke alt av instillinger men finner ikke ut av problemet. Går inn på en side hvos jeg pleier å skrive mye innlegg. Folk bruker mye signaturer og jeg kan ikke se signaturene dems medmindre jeg slår av Norton Internet Securety. Først når jeg gjør det får jeg se dem, men det skal da ikke være nødvendig? Dette er forumet for de som lurer på det http://www.desi.no/Forum/toast.asp Får jeg vil jo ikke la branmuren min stå av. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Prøv å gå inn på "Ad Blocking og slå av "Turn on Ad Blocking". Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 off topic: hvordan kan du har 2ghz PIII? 2x1ghz eller noe? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 off topic: hvordan kan du har 2ghz PIII? 2x1ghz eller noe? Vel hvem har sagt at det er Pentium 3. Neida kødda har fikset signaturen nå. Tusen takk. Ad blokkin Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Prøv å gå inn på "Ad Blocking og slå av "Turn on Ad Blocking". Nei det hjelper ikke det heller. Andre forslag. NB!! De av folka som har benyttet signaturere som de har lagt inn på egene hjemme sider ol dems signaturer ser jeg. Men de som har sin signatur liggende på desi.no funker ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå