Wabby Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Heisann, etter å ha vært på tur til Tyskland så har ei vennine av meg blitt forelska i ekstra store soveputer. Og siden det nå nærmer seg bursdagen hennes så tenkte jeg å få tak i en slik en til henne. Puta var av type fluffy og stor (nesten 1x1 meter). Den virka veldig stor, men når du slang hodet på den så bare *poff* drukna du nesten i den... Vet ikke heeeelt hvordan jeg skal forklare det, men håper dere forstår. Hvor finner jeg slike i Norge? Endret 30. august 2008 av Wabby Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hørtes fantastisk ut Spurt Jysk for eks? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har ikke det, men har prøvd å sjekke diverse norske nettsider. Vurderer nesten å ta kontakt med hoteller og høre om de kan avse en ubrukt en om de har. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ååå! Det så jeg i Danmark i fjor sommer Puta var så stor at min lillebror kunne ligge på hele puta viss han gjorde kroppen så liten som mulig ("krympe sammen") Den var i hvertfall over en 1 meter bred. Den så så god ut Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Den hørtes faktisk utrolig god ut Så *mine innlegg* xD Endret 24. august 2008 av MadsFN Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Mmmm... så bare ikke vennina mi som har blitt forelska i dem. Da syns jeg vi alle skal finne dette stedet hvor disse lages og bestille noen puter hehe Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Da har jeg sendt mail til 6 forskjellige hoteller i Kr.sand. Thon hotell har svart til nå - De hadde ikke slike puter... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Gi ifra deg et svar, når evt visst du finner hvor dem selger slike puter Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Flere svar tilbake: Clarion Hotel Ernst (i Kr.sand) - Har ikke Hotel Norge (i Kr.sand) - Har ikke Men jeg har fått et navn på et annet hotell i Oslo som sies at de har 70x100 puter for salg (vanlig er 50x70cm)! Har sendt mail til dem nå og avventer svar. Dersom det er sant så er dette puter som er 30cm bredere enn vanlig og 20cm lengre! Dette kan se ut til å være puta jeg leter etter!! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 I haz pute!!! Fikk den hos Clarion Hotel Royal Christiana i Oslo Kjøpte pute og 2x putetrekk. Den puta var svær!! Eneste jeg kan si. Prisen var overkommerlig også, ca 550,- for alt. Kan sikkert bestilles direkte fra produsent og, men jeg er i allefall happy! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Den er fortsatt pakket inn da den skal gies bort, men som du ser så er den STOR! Og når den kommer ut av pakka så blåser den seg litt opp. Dette er en 5 stjernes hotellpute Fikk også med 2 digge putetrekk fra hotellet. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Håhå! Sånne skal jeg ha i senga mi! Kunne du velge farge på trekket? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Trekker var nøytralt hvitt med lysegrå border rundt. Deilig glatt stoff. Sikkelig 5-stjerners For å si det slik, når hu fikk puta igår så falt den ikke bare bra i smak hos henne, men også hos søstra, mora og resten av bygdenaboene... Alle lurte på hvor jeg kjøpte den og hva den kosta... Noe jeg ikke fortalte, da jeg syns det er feil å si slikt om gaver. Også liker jeg å terge dem litt, de er alltid litt sånn at dersom den ene har kjøpt noe fett så må den andre også ha det. hahahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå