JaniC Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Sliter med at cpu'en blir veldig høy. Den er blandt annet på 100% konstant når pinnacle 12 kjøres... Lurer veldig på hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Har prøvd å lese en del andre innlegg å googlet det, men alt jeg finner er for avansert til at jeg forstår det Håper noen her kan forklare hva jeg bør gjøre på en måte som en vanlig Ola Normann forstår Takker for alle hjelp jeg kan få!! Ps. litt usikker på om jeg skrev på rett forum... Endret 24. august 2008 av JaniC Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 kjør oppdatert antivirusprogram, CCleaner og kjør defragmentering og diskopprydning (de to siste finenr du under start -> alle programmer -> tilbehør -> systemverktøy) Lenke til kommentar
JaniC Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Takker mye. Skal gjøre dette. Håper det virker Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Cpuer er ganske lave, når begynte de å vokse? Fra spøk til revolver Pinaccle krever ganske mye, så en dårlig pc vil slite litt. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 ville vert fint med litt meir info, f.eks ka cpu du har. Skift og gjerne topic til: høyt cpu forbruk, tips? eller liknande. Personleg skjønte eg ikkje kva dette emnet handla om før eg leste det. Har pinnacle kjørt betre før? Viss ja, kan vera du har fått spyware, virus m.m. Følg denne tråden til veiledning viss du trur det er dette https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
JaniC Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Står at det er en "Intel pentium D" cpu. Pinnacle har vært slik fra dag 1... (som er for ca 5 dager siden). Så jeg tror ikke det er noe spyware e.l Endret 24. august 2008 av JaniC Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 då trur eg diverre det ikkje er mykje håp for deg Pinnacle sine program er særs krevande og dess dårlegare hardware ein har dess lenger tid må ein forvente å bruka på å rendre filmklipp i pinnacle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå