Gå til innhold

Leter etter ny, lettbetjent mobil

RAM

Anbefalte innlegg

Hei,

De eneste mobilene jeg har hatt er Nokia6310 og SiemensC75. Jeg hadde Nokia først, og syntes derfor det var litt vanskelig å venne meg til Siemens sitt operativsystem. Men etter litt tid ble jeg vant med Siemens også.

Nå er jeg derimot på jakt etter ny mobil, og siden Nokia og Siemens er de eneste mobilene jeg har erfaring med, vil jeg enten ha Nokia eller Siemens. Jeg vil at den skal være enkel å bruke, og jeg vil ikke ha "touch screen", men en mobil som kun betjenes med knappene. Jeg vil også ha såpass mellomrom mellom knappene som det er på SiemensC75, sånn at jeg slipper å bomme på tastene.

Mobilen skal for det meste brukes til å sende SMS og til å ringe med. WAP og 3G er ønskelig, men ikke nødvendig. Det viktigste er at den er enkel å ringe og sende SMS med.

Hvis jeg kjøper Nokia er jeg ikke sikker på om jeg kan bruke mitt eksisterende SIM- kort i min SiemensC75, men siden jeg ikke har lagret så mye på SIM- kortet går det greit å lagre numrene på nytt på en ny mobil.

Så da ønsker jeg altså å få anbefalt enten en nyere Nokia eller Siemens- telefon. Er det noen som har noen råd og vink?

Edit: Klapp- telefon ikke ønskelig.

Endret av RAM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...