Aksjeleif Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Heisann! Jeg har nå bestilt meg benk med stang + vekter og skal begynne å trene med dette og meg selv. Hvordan ser dette programmet ut? Dag 1 Tirsdag Knebøy 5 sett 5 reps Strake markløft 3 sett 8 reps Tåhev 3 sett 8 reps Pull ups 3 sett max reps Stående roing 3 sett 8 reps Dag 2 Fredag Benkpress 3 sett 8 reps Stående roing 3 sett 8 reps Militærpress 3 sett 8 reps Foroverbøyd sidehev 3 sett 8 reps Franskpress 3 sett 8 reps Planken 1 sett 40 sekunder Dag 3 Søndag Markløft 5 sett 5 reps Pullups 3 sett max reps Smalbenk 3 sett 8 reps Crunches 2 sett 15 reps Må ha dagene som dette iom. at jeg jobber mandag og torsdag, + skole alle andre dager utenom helg Men, hva tror dere om dette? Vet ikke hvor mye jeg skal løfte per øvelse dog jeg ikke har tatt noe før så jeg må finne ut dette senere... Skal starte med lett og ta tyngre å tyngre så jeg finner ut hva som holder for meg Men ja, ser dette fint ut? Kom gjerne med tips og lignende! Lenke til kommentar
tolan Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Synes øvelsene var veldig bra, mye baseøvelser. Men ville kanskje valgt en litt annen splitt Noe alla dette: Man: Bryst, triceps, skuldre Ons: Ben (lår og legger) mage Fre: Rygg, biceps, underarmer Kjør på med benkpress, stangroing, miliærpress, knebøy, markløft, chins/pull-ups og dips og du vil vokse og du spiser nok mat og løfter tyngre for hver økt;) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg tror du vil ha større utbytte av å trene et ferdiglaga treningsprogram av noen med litt peiling. Periodisering er nøkkelen til suksess. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Hmm. Fikk dette av en veldig grei og proff gutt Vil for så vidt kjøre dette programmet men kan gjerne ta i mot tips som jeg kan forandre på / legge til Nr2; Kunne vært smart det! Får se.! Takk for svar! Gjerne svar flere også! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 5x5 fra stronglifts, RYP eller andre ferdiglagede programmer er noe jeg ville anbefalt Du har med mange fine øvelser, men litt inkonsekvent ift periodisering som andre påpeker og kan være greit med et ferdigmekka program. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 5x5 fra stronglifts, RYP eller andre ferdiglagede programmer er noe jeg ville anbefalt Du har med mange fine øvelser, men litt inkonsekvent ift periodisering som andre påpeker og kan være greit med et ferdigmekka program. hmm, takk, Skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå