HelloKjersti Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei, til bryllupet vårt fikk vi låne et Sony HD-videokamera. Nå har ikke gubbelure, eller jeg for den saks skyld veldig peil på videokameraer, og tenkte bare "Kult, HD! Dèt bør jo holde mål når vi skal se videoen til sølvbryllupet også." Men... hvilket program kan vi bruke til å redigere MTS-formatet i? Eller i det minste se snuttene? Lenke til kommentar
Eniro Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei, til bryllupet vårt fikk vi låne et Sony HD-videokamera. Nå har ikke gubbelure, eller jeg for den saks skyld veldig peil på videokameraer, og tenkte bare "Kult, HD! Dèt bør jo holde mål når vi skal se videoen til sølvbryllupet også." Men... hvilket program kan vi bruke til å redigere MTS-formatet i? Eller i det minste se snuttene? De nyeste Sony Vegas programmene ihvertfall. Et lite tips vis dere vil bare "se" filmene dere har er å bruke programvaren som følger med, da kan dere konvertere disse filene til mpeg som er et veldig greit format, men da vil dere bare få klipp for klipp. Dere kan og brenne dette ut på dvd uredigert også. Anbefalles fra min side å få tak i et red. program (vegas f.eks) og legge snuttene etterhverandre for så å lagre det Gratulerer forresten:) Lenke til kommentar
chma Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 AVCHD det er snakk om her..? Lenke til kommentar
Eniro Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 AVCHD det er snakk om her..? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå