Devil123 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg skal kanskje kjøpe Cerwin Vega høytalere, men hva gjør forsikringa, er det nødvendig og ha det? hva dekker forsikringen? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Forsikringen dekker om du sprenger de, ol. Eller om noen kjører foten i elementene osv. Kjekt å ha om du er en partyboy. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Forsikringen dekker om du sprenger de, ol. Eller om noen kjører foten i elementene osv. Kjekt å ha om du er en partyboy. så hvis jeg er litt uforsiktig og skrur volumet litt for høyt, og sprenger de får jeg nytt element? kjekt... hvis jeg brenner delefiltret samme greia der oxo da eller? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Om de har samme forsikring som jeg selv selger gjennom expert så dekker den alt. Litt offtopic, men kaller du CW hifi? Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Om de har samme forsikring som jeg selv selger gjennom expert så dekker den alt. Litt offtopic, men kaller du CW hifi? nja;) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Siden forsikringen varer i 5år koster den jo under 200,- i året. Hvert fall for CERWIN-VEGA CLS-215. Så da ville jeg bare slått til. Er jo veldig kjekt å ha også koster det da ikke så mye mere. offtopic: Tenkte på noe av det samme UnZane, men jeg stusset litt på siggen hans jeg da. "Bad sound kills good music!!!!" også skal han ha CV?!?! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 CV-høyttalere kan spille bra om man legger litt penger i en god forsterker, faktisk. Jeg er uansett litt skeptisk til de større høyttalerne i VE-serien, virker som de er dårlig bygd. Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Sjekk innboforsikringen din. Kanskje den er like god? Og da er det jo 200 kr bortkasta. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tviler på innboforsikring dekker brukerfeil, noe HK sin forsikring gjør. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 På innbo har man som oftest egenandel på 2-3000, samt verdiavskrivning på rundt 20% pr. år.. I know, I sell insurance @ Expert. Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tviler på innboforsikring dekker brukerfeil, noe HK sin forsikring gjør. Min innboforsikring dekker sånt, uten egenandel. Mister jeg feks. TVen i gulvet, får jeg ny. Dette kostet 68 kr mer i året enn normal innboforsikring. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Strømforsyningen min gikk fyken pga ustabil volt i huset. Det gikk på forsikring om jeg hadde betalt en egenandel på 5000,- Så det droppa jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå