araziel Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Noen liker å være alene, andre må være sosiale. Selv har jeg fått rare blikk når jeg sier at planene for helga involverer å bare sløve alene, men vi er alle forskjellige. Enkelte jeg kjenner ser på en helg uten å gjøre noe med venner som det verste i verden. Jeg for min del takler ikke å se folk hver eneste dag, og noen timer i sosialt lag i uken holder i massevis for meg. Har hendt seg at jeg ikke har sett folk på ukevis og jeg har ingenting imot det heller. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Du er ikke en taper selv om du ikke drar ut hver helg. Jeg vil heller si at du er en taper dersom du alltid følger strømmen og ikke tør å være deg selv. Gjør det du vil, ikke det som andre forventer at du skal gjøre. Personer er ulike. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jepp. Denne helga var det fimafest og dritings, andre helger ikke. Det kommer helt ann på. Å være drita hver kveld kan umulig være sunt... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg syns man skal kunne gjøre det man har mest lyst til, jeg. Folk er forskjellige, så jeg ser ingen grunn til at vi alle skal gjøre det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Nå er det sånn at jeg ikke går ut hver eneste lørdag. Er det dumt? Nei, så klart er det ikkje dumt. Sjølv har eg tilbragt lagt fleire laurdagskveldar foran datamaskinen eller i lag med familien enn kva eg har gått ut. Kanskje fordi "utelivet" her i byen er utroleg dårleg. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg pleide å gå på byn hver lørdag i flere år, men det ble jeg drittlei av. Fest er tingen, og nå går jeg på byn når jeg har lyst, f.eks forrige uke. Blir litt mer artig da. Men er viktig å ha noe å gjøre på på en lørdag syns jeg, og da er veien til flasken kort om MSN er eneste alternativet. I går skrudde jeg bil og så Ace Ventura 2 Tynt med damer under 240en min, men ellers ikke noe å klage på.. Lenke til kommentar
Dr_Nissan Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det at du tenker du er taper fordi du ikke gjør som alle andre er et tapertrekk. Det og gjør det du vil er derimot ikke et taper trekk. Jeg er ute kanskje 1 gang i mnd på grunn av da får jeg lyst. Jeg synes generelt det er mye mer innholdsrikt og kjekt når jeg er edru sosial. De beste minnene mine er ikke når jeg er full for og si det sånn. Gjør det du selv vil og stå for det du selv mener. Da vil du få respekt og folk vil godta deg for den du er. Du vil tiltrekke deg folk som liker deg for den du er og ikke slike tullinger som du egentlig ikke liker. Da får du respekt og mye gode venner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå