Gjest lørdag Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Nå er det sånn at jeg ikke går ut hver eneste lørdag. Er det dumt? Får folk jeg kjenner gjør alltid noe på en lørdagskveld og det er ikke alltid vennene mine er tilgjenglig hver lørdagskveld. Hvis det er fest hos noen av vennene så går jeg på det. Hva mener dere om å gå ut hver eneste lørdag? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hvorfor er det så viktig å gjøre noe hver lørdag? Synes det er digg å bare slappe av hjemme for å se på filmer. Bare tull å dra ut hver lørdag bare fordi det er lørdag. Lenke til kommentar
indie Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg liker å dra ut på lørdager, og av og til på fredager, men det er ikke noe jeg nødvendigvis gjør hver eneste helg, det er sinnsykt digg å bare slappe av og ha litt alenetid iblant, i hvertfall når ukedagene er stappfull av aktiviteter og sosiale happenings. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Før eg vart sambuar og far, var eg ute kvar einaste helg. Fredag og laurdag. No, når eg ser tilbake, har eg mykje moro å sjå tilbake på. Eg er glad eg fekk rasa frå meg, men eg har alltid vore veldig sosial, og veldig glad i rus. Ting endrar seg jo litt når ein får ungar, så eg set like stor pris på ei øl eller to i sofakroken heime, som å reise ut. I lag med ein god film, er det mange gonger meir gjevandes å sitje heime. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Synes det ikke er nødvendig å gå ut hver eneste helg. Det er mye annet man kan gjøre også, som for eksempel kose seg hjemme med en god film i godt selskap. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Man gjør det man føler for, går ofte ut på lørdager. Syns ikke det er en skam å være litt sosial. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg forstår at mange har en frykt for å skille seg ut, for å være annerledes. Men det er i de fleste sammenhenger en irrasjonell frykt. Fordi hva i alle dager er problemet med å være hjemme på en Lørdag? Skader det noen på noen som helst måte? Hvis du er en person som er livredd for å skille deg ut, for å ikke bli 100% akseptert av din sosiale gruppe, og du i tillegg føler at du på enkelte områder ikke er 100% identisk. Så har du et problem (Ingen er helt identiske, så dette er et problem alle har). Enten må du leve et skuespill, du må lure folk og være falsk for å få dem til å like deg bedre. Ellers må du lære deg å akseptere deg selv, at du er deg. Du er ikke dem. Vi er alle forskjellige. Du er et unikt individ og du gjør som det selv passer deg og tar valg basert på hva som passer deg. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Aldri vært ute på lørdagsbegivenheter, jeg. Føler ikke jeg går glipp av noe. Det kan imidlertid ha noe med at jeg har én faktisk venn, og at vedkommende bor én time unna. Lenke til kommentar
Gjest lørdag Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Så man har ingen grunn til å føle seg som en taper? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Om du blir kalt taper eller ikke er jo bare å drite i uansett. Gjør hva enn du vil, det er det som er viktig her. Hvis ikke vennene dine får deg til å oppføre deg som du vil, så er det vel ikke vits å ha dem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Så man har ingen grunn til å føle seg som en taper? Nei, sjølvsagt ikkje. Du vel sjølv korleis du vil disponere dine laurdager. Om nokon meiner du er ein taper for å ikkje drikke seg drita kvar helg seier det meir om den som sa det enn deg. Eg er på langt nær ute kvar helg, har eg først vore ute har eg ikkje noko brennande behov for å gjenta det dei neste 5-6 helgene. Å sjå film aleine er greit det og, kjekkaste er å være i lag med folk, gjerne sjå film, utan at alle drikk seg sørpe full. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 For min del, jeg går aldri ut i det hele tatt. Og i kveld skal jeg ut, bare fordi jeg fikk lyst. Ikke at jeg ikke kan til vanlig, jeg har bare annet å prioritere! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Til syvende og sist er det hva du selv har lyst å gjøre som er viktig. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg sitter ofte alene på lørdager i godstolen med en bok av ypperste kvalitet. Stillhet, ro og fred. En dag man kan unnslippe de travle hverdagene. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Gå ut som i å dra på byen eller på fest? Selv pleier jeg å dra ut vær helg både fredag og lørdag, men det er stort sett fordi alternativet er og sitte på pcen hjemme. Men er ikke uvanlig at folk ikke er ute vær helg, man trenger heller ikke være taper av den grunn, er helt andre kriterier for å bli en taper, men kan ha en liten sammenheng med at mange tapere sjeldent blir bedt med ut på noe Det jeg ser på som en taper er en som er et sosialt null, dvs mangler sosiale antenner eller ikke har noen venner. Du finner mange av dem i world of warcraft kategorien.(a) Endret 23. august 2008 av Tmz Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Etter min erfaring så er en "taper" en person som ikke er akseptert av de "kule". I hvert fall på ungdomsskolealderen og kanskje litt senere også. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Når du slutter å bry deg om hva andre tenker om deg, slutter du å være taper. Lev livet slik du har lyst til, og ikk heng deg opp i om de andre syns du er kul eller ikke. Hilsen en som fant ut dette ganske tidlig, og ser hvor ødeleggende det er... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har mange venner, kjæreste og går på fester selv, men i dag for eksempel sitter jeg hjemme helt alene og bare slapper av og gjør ingenting av fornuft Kanskje det er en norm i ditt miljø å gå ut hver helg, men du er over hodet ingen taper om du ikke gjør det. Når du slutter å bry deg om hva andre tenker om deg, slutter du å være taper. Lev livet slik du har lyst til, og ikk heng deg opp i om de andre syns du er kul eller ikke. Hilsen en som fant ut dette ganske tidlig, og ser hvor ødeleggende det er... Amen! Ekstremt bra sagt!! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Går ut så ofte jeg kan, så lenge det ikke er fotballkamp, er syk, eller noe anna happening på søndag/lørdag som blir ødelagt pga alkohol kvelden før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå