Bjørnar Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei noen som har peil på hvor jeg kan skaffe Splinter Cell til PC? Er også interesert i andre spill( hvis noen vet noen bra download sider, FTP server elller programvare. Lenge siden sist så jeg er litt rusten. Mail meg gjerne. :oops: Lenke til kommentar
Coney Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei noen som har peil på hvor jeg kan skaffe Splinter Cell til PC?Er også interesert i andre spill( hvis noen vet noen bra download sider, FTP server elller programvare. Lenge siden sist så jeg er litt rusten. Mail meg gjerne. :oops: Spørs vel hvor du bor, men alle spillbutikker med respekt for seg selv har vel det. Eller på nett http://www.gamesmix.com/ http://www.gamesmix.com/pages/mainview.asp...ProductId=61188 Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hmm...har spilt Spilnter Cell litt nå... hvor i svarte er "the black box" på første mission? Den skulle visst være bak bokhylla eller på et veggplanel men? Finner den søren i meg ikke. jaja Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Coney, jeg er interessert i den fallskjermen, hva er navnet på den og type? hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hmm...har spilt Spilnter Cell litt nå... hvor i svarte er "the black box" på første mission? Den skulle visst være bak bokhylla eller på et veggplanel men? Finner den søren i meg ikke. jaja Inne på et soverom bak et bilde hvis jeg ikke husker feil :wink: Lenke til kommentar
CAiTiFF Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg tror denne stakkars dusten er ute etter warez ftp'er å laste ned spillet fra. (For future reference: Warez er noe alle driver med til en viss grad, men ingen snakker offentlig om, spesielt ikke på dette forumet. Dessuten er warez noe man bør finne selv. Man skal tråkle sin egen sti. Det er ingen som vil gi fra seg måter å skaffe seg ting på som de selv har brukt tid og egergi å finne ut av.) Lenke til kommentar
Kathasaki Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Coney, jeg er interessert i den fallskjermen, hva er navnet på den og type? hvor mye skal du ha for den? hehe, håper du innser at dette er en spøk.. "Fallskjerm selges. Brukt en gang, aldri åpnet, litt skitten." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå