Blippblopp Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Norge banket Russland 34-27 i OL-finalen! En fantastisk bra kamp. Norge ledet kraftig hele veien. Gratulerer! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Fantastisk kamp. Og bare sååååå fortjent for alle jentene, ikke minst for eldstejenta vår, Marit Breivik. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det er det sykeste jeg har opplevd siden 25/05/05! Beste opplevelse siden da. For en maktdemonstrasjon! Jeg skjønner ikke at der er mulig. Snakk om å lage kaviar av russerne! Dette burde ikke gå ann i en OL-finale, men jammen meg så går ikke jentene ut og leder 14-4 (!) i 1. omgang, og vi ledet jo med 11 på det meste i 2.omgang. Jeg er rørt! Og med Nina Solheim og Andreas Torkildsen igjen som gullhåp senere i dag, samt Hødd-Start og Liverpool-Middlesbrough klokka 16, ligger dette an til å bli en perfekt dag! Grattis! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg ble bare litt nysgjerrig på hva utenlandske medier skriver, spesielt russiske, men jeg har faktisk ikke funnet noen som har skrevet om seieren, verken svenske, engelske eller russiske (de som blir skrevet på engelsk). Russiske medier virker minst like resignert. Men for en seier! Dette er Norge, dette er drømmelaget, dette er gullvinnerne! Som å si det som Bård Tufte Johansen(?) under NRK's sommerleker: "Vi viser verden fingern!" Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det er bare å gratulere Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Gratulerer til Dei norske handballjentene og heile resten av norge med OL gull! Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Nasjonalsangen spilles nå.... Fantastisk! Bilde fra Dagbladet: Endret 23. august 2008 av Blippblopp Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Slutter meg til gratulantene. Jentene var fantastiske ! Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 «Gratulerer til de norske håndballjentene med en strålende prestasjon i dag! Vi er stolte av de norske jentene og det har vært fantastisk spennende og gøy å følge jentene og Marit Breivik fram til olympisk gull», gratulerer statsminister Jens Stoltenberg og kulturminister Trond Giske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå