Eulogy Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Noen som vet dette? Det står ingenting om det på OneCalls nettsider. Står bare pris på sms innenlands. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 http://www.onecall.no/index.php?content=pr...;product=mobile fant de uten problemer jeg, men siden jeg ikke vet land eller hvilket abonement du har så kan jeg ikke gi deg noe bedre svar enn det Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Neimen se der ja. Jeg skal bestille OneCall kontant. Takk for linken. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Du betaler ikke noe ekstra for oppstart av samtaler og for å sende sms og mms fra Norge til utlandet. Kun vanlig pris gjelder for disse tjenestene. Altså, 35 øre for kontant og 42 øre for OneCall Faktura. De 90 gratis SMS'ene for Faktura inngår ikke, så du må betale for det, 42 øre, om du sender til utlandet. Endret 23. august 2008 av Glenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå