gregor Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Legger ved et bilde fra Frognerparken i Oslo. Kommentarer? gregor Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Grovt og tøft, men kvaliteten er for dårlig til at jeg virkelig kan like det. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Første inntrykket jeg får er at bilde er skjevt... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg tror det er vinkelen som gjør at det oppleves litt skeivt, og ikke at det faktisk er skeivt. Uansett gjør det ikke så mye synes jeg. Det er ikke noe spesielt med bildet, men i en serie eller en annen kontekst vil det kunne gjøre seg bra. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg kan se for meg dette bildet i forbindelse med en artikkel om Frognerparken på VG.no, men det er ikke kunst. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Første jeg tenkte når jeg så på bilde var at det var tatt med en mobiltelefon. Veldig uklart. :\ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ja, er faktisk veldig vanskelig å si noe om bilder med så dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Tatt med Nikon Coolpix L4 ifølge exifen. Dette bildet gir meg veldig lite. Føler det er et ganske tilfeldig snapshot med et kamera som ikke ga et optimalt resultat. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hmm, minner meg litt om de to innerste jekslene mine før siste runde hos tannlegen... Ellers er det litt kult også. Det har et litt ujålete, harry preg over seg. Der bildekvaliteten er med på å forsterke komposisjonen i bildet. (og vice-versa). Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Enig i at det er ujålete, og jeg synes ikke at den tekniske kvaliteten trekker bildet ned. Det er i alle fall ikke vanskelig å vurderer det på grunn av den tekniske kvaliteten, for så utrolig ille er det ikke. Lenke til kommentar
gregor Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Vel. jeg likte nå engang dette bildet selv. Det var preget av at jeg hadde lest endel evolusjonsteorier. Som alle vet stammer vi opprinnelig fra svampen. Vi har gått en lang veg siden det... gregor Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har aldri vært en svamp, selv om jeg drakk mye før i tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå