yno Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei! Har et ASUS P4B533E hovedkort med 845E brikkesett. Har ei chipsett-vannblokk liggende, men det er ikke festehull i hovedkortet. 1: Er det verdt stresset å lime det på med termisk lim? 2: Går det greit å få løsnet svineriet igjen om man bruker termisk lim? Setter pris på litt tilbakemeldinger fra folk med erfaringer innen emnet. systemet kjører nå på: P4-2226@2601 = 153FSB 512MB 2700TwinMos CAS2 - timing = 2-2-2-7 Alt er dønn stabilt. mvh Yngve Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Det vil være mye å tjene dersom du mener å klokke MAXIMALT å tyne hvert siste mhz ut av ditt system. angående termetisk lim..... Gikk bra på mitt gamle chipset amd 760... :o Rev av gpu'n på mitt gamle tnt2 i forsøket på å få kjølarn løs....... Risken er vel muligens vært det.... Jeg brukte Artic Silver Ilumina lim.... Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 bruk termisk pasta på chip'en og litt termisk lim i gjørnene Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Økonomisk vil du vel heller tape på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå