Hillbill Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Trenger et enkelt og greit program for å kryptere filer, foldere og gjerne også minnepinner. Vet ikke hva som finnes som er kompatibelt med KDE4. Det er ikke akkurat statshemmeligheter jeg skal skjule, men det er greit å ha litt kontroll på personlige ting. Får legge til at jeg ikke er så fryktelig avansert bruker av linux, så installasjon med Adept Manager er å foretrekke.... Lenke til kommentar
DevilsDecoy Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 kgpg er vel et godt valg. Det er en frontend til gpg, og så vidt jeg husker er det veldig godt integrert. Du finner det nok som enten kgpg eller som en del av kdeutils. Lenke til kommentar
Hillbill Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 kgpg er vel et godt valg. Det er en frontend til gpg, og så vidt jeg husker er det veldig godt integrert. Du finner det nok som enten kgpg eller som en del av kdeutils. Takker så mye. Skal sjekke ut denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå