paali10 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 hei, jeg lurer på om det er noen som kan si meg den beste stasjonære til 9000 takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Bruk netshop sin Juli/August pc som utgangs punkt. Skal du ha hele pc-en? med skjerm tastatur, mus, høytalere eller bare pc-en? Netshop pc For den kan du sette opp og fjerne det du ikke ønsker så får du en fin pc som er ferdigbygd og testet før den blir sendt til deg. Husk og velg 64bit Operativ system vis du skal ha 4gb eller mer ram. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Emnetittel ble endret av moderator til noe mer beskrivende for problemstillingen, samt at tråden ble flyttet til riktig plass. For mer informasjon om diskusjon.no sitt krav til beskrivende emnetittel, anbefales wikipedia- artikkelen om dette emnet: https://www.diskusjon.no/om-forumet/emnetittel-r18/ MVH KVTL P.S Off- topic innlegg slettet. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Edit: Jeg har laget et oppsett som har blitt klistret. Prisklassen er heldig nok 9000 kroner. Her finner du det. Endret 30. august 2008 av Agentspoon Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 jeg har tenkt på å kjøpe denne pcen er den bra??? http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10350 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Du må huske 64 bit OS eller så får du ikke utnyttet all rammen i pc-en din. Så du får kontakte komplett og be dem legge inn 64 bit vista. Trenger du 1Tb med lagrings plass vis ikke så ville jeg kuttet det ned så sparer du en del penger. Veldig bra skjerm du har valgt, har den selv og er veldig fornøyd med den. Ville personlig valgt netshop sin pc for den har ATI 4870 skjermkort og tatt med vista 64bit home premium. Men er en veldig fin pc du har valgt. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 må jeg ha 64 bit vista for å utnytte rammen best på denne pcen?? http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=106517 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Med 32bits OS på den pc'en så får du brukt ca 3,5GB. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 hva er de den har da jeg har ikke sjekket det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Den har vista 32 bit som standard. Men du kan velge 64 bit vis du ønsker det for 146 kr ekstra bare, noe jeg ville gjort. Du har til sammen 4.5 gb med ram i pc-en din med skjermkort inkludert, så du "mister" 1 gb med 32 bit vista. 1 stk. Microsoft Windows Vista Home Premium OEM Norsk versjon 32-bit DVD-versjon, SP1 (På lager 20+) Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 jeg lurer på om det er noen andre nettsider utenom komplett å netshop å sånn som de seller bra pcer på, og som du kan konfigurere selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå