Daddlemannen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Hei. Jeg har allerede tatt 2MX som privatist. Jeg fikk grei karakter, men vil prøve igjen, saken er bare at jeg nå har tenkt til å ta 3MX før jul. Er dette mulig? Da mener jeg; er det mulig for meg å ta begge eksamenene før jul, eller må jeg da vente til våren med å ta 3MX? Endret 24. august 2008 av Daddlemannen Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det er mulig ja. Men kommer jo helt ann på når eksamene er da. Jeg skal ta Engelsk hos privatist nå og hvis jeg skulle tatt 3FY også så kunne jeg ikke det. Det var like eksamensdatoer i mitt fylke på de to fagene. Lenke til kommentar
Daddlemannen Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Takk for svar. Har du link til en oversikt over eksamensdatoer? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Du kan no logge deg inn på PrivatistWeb og finne ut. Endret 25. august 2008 av elektronvandring Lenke til kommentar
Daddlemannen Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Du kan no logge deg inn på PrivatistWeb og finne ut. Jeg er fra Telemark... Ser ut til at Telemark er det eneste fylket som ikke er tilknyttet privatistweb... Vil noen være snille og finne ut når 2- og 3MX eksamenene avholdes? Lenke til kommentar
Daddlemannen Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Jeg tok kontakt med utdanningsdirektoratet: http://udir.no/upload/Brev/Eksamen/H2008/E...lanen_H2008.pdf Der er eksamensplanen for 2008. 2- og 3MX falt ikke på samme dag, hihi :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå