lille_meg Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei Jeg vet ikke om dette er rette sted¨å poste, men prøver her. Har selv lite peil på alt som har med pc å gjøre. Problemet er at ofte så henge den bærbare pc`en seg helt opp når den er startet. Jeg får startet den, og kommer inn i Windows vista (basic), men så begynner den å henge seg opp, jeg får ikke åpnet eller lukket porter,det fungerer ikke å klikke noen steder så til slutt må jeg bare skru den av. Hvis jeg prøver å starte den i sikkermodus med nettverkskobling så går det alltid helt fint. Andre ganger går det fint å starte pc på vanlig måte, men plutselig henger den seg opp. Pc`en er ca ett år gammel, "Medion". Jeg har ikke lagret særlig mange programmer eller andre ting på den, og av de de tingene jeg har lastet ned er det bare sikkerhets oppdateringer i forbindelse med windows. Jeg har prøvd systemgjennoppretting (til før siste nedlasting) uten at det ser ut til å ha særlig effekt. Noen som vet noe om dette? Takknemlig for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå