Gå til innhold

6610

Anbefalte innlegg

Hei hva java spill kan eg spille på min 6610, er det .Jad eller .Jar eg skal laste ned.

Veit noen hvor eg kan evt så tak i gratis spill. eg veit bare om midlet.org...

Eg har ikkje Kabel..

Håper noen kan hjelpe meg

Mvh Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja eg har ein bærbar data men IR port stående her. fekk den igår,

så ja, eg kommer til og bruke IR port isteden for Gprs.

Men ellers, skal eg bare flytte begge filene over ? også installere?

Foresten noen som har noen kule spill?

Mvh Ole

Lenke til kommentar

mbskywalker: hva mener du?

6610/6100/7210/7250/5100 er alle 99% identiske mobiler, så hvilken som menes spiller ingen rolle. Nokia burde heller lagd et par bra mobiler i stedet for 5-6 versjoner av den samme selvsagt, men de kjenner nok brukerne sine :wink:

Lenke til kommentar
mbskywalker: hva mener du?

6610/6100/7210/7250/5100 er alle 99% identiske mobiler, så hvilken som menes spiller ingen rolle. Nokia burde heller lagd et par bra mobiler i stedet for 5-6 versjoner av den samme selvsagt, men de kjenner nok brukerne sine  :wink:

Jeg har ingenting imot at de har 5-6 mobiler på markedet, istede for 1-2 mobiler...

Lenke til kommentar
Det handler ikke om å ha noe i mot det. De kunne heller lagd en mobil eller to som har alt de har til sammen, det hadde vært bedre.

Hva tror du det ville kostet?

En mobil med støtsikkerheten til 5100, de gode tastene til 6610, størrelsen til 6100, kameraet og minnet til 7250 og designet til 7210 (utenom tastene) ville nok kostet endel... :lol:

Lenke til kommentar

Du tror ikke Nokia hadde hatt råd til det...?

De lager relativt billige mobiler og selger dem til overpris... De dropper funksjoner som brukerne faktisk trenger, som f.eks EMS, full MMS og rask GPRS. Nokia er smarte, de vet å utnytte brukere uten kunnskap om mobiler ;)

Lenke til kommentar
Du tror ikke Nokia hadde hatt råd til det...?

De lager relativt billige mobiler og selger dem til overpris... De dropper funksjoner som brukerne faktisk trenger, som f.eks EMS, full MMS og rask GPRS. Nokia er smarte, de vet å utnytte brukere uten kunnskap om mobiler ;)

Ems brukte jeg ALDRI på s55'en min :lol:

Dessuten har ikke s55 full mms heller..

Et av de større poengene med mms er jo at man skal kunne sende lyd..(opptak)

Og dessuten, kan noen av siemens sine telefoner som er på markedet nå sende videoer på mms?

Det kan 3650...Den kan sende videoer MED lyd.. :D

Om gprs'en er klasse 6, eller klasse 10 er ikke det jeg setter øverst på listen når jeg skal kjøpe mobil.. :lol:

S55 er en av de største skuffelsene når det gjelder mobiler jeg har hatt..(jeg har hatt mange)

Telefonen ville ofte ikke reagere når jeg trykket på tastene, "legg på" (den røde) knappen og "svar (grønne) knappen var dessuten utrolig j*vlige å bruke.

Telefonen var sinnsykt treg på wap, og når man skulle bla i menyer på wap leseren, eller skrive inn tekst, gikk det veldig tregt, og pga. at tastene ofte ikke reagerte kunne man ikke skrive fort for da ble det feil bokstaver..

Skjermen var ikke akkurat noe å skryte av..

Vibrasjonsvarslingen var alt for svak.

Telefonen slo seg ofte av hvis jeg f.eks. var på wap, slo på gprs, hørte på ringetoner, så på skjermsparere og lignende, og det var irriterende, så ikke kom å si at nokia er de eneste som slår seg av!

Og igjen, tastene var j*vlige. :evil:

Lenke til kommentar
Ikke så alt for mye.

En støt sikker og en ikke så støtsikker. Istedet for mange forskjellige. Ville vært en mye bedre løsning det, ja.

Slik som Siemens har gjort ved flere anledninger; C35(i) og M35(i) for ikke å glemme S45 og ME45. Dette er det beste eksempelet på det Nokia ikke klarer

:lol: @Nokia...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...