kalg Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Da har tiden kommet for å oppgradere min kjære medieserver, og jeg har prøvd å lage et oppsett basert på pris/ytelse (har kommet til ca 5500.- nå). Her er mitt forslag Handlevogn er fjernet etter mangel på respons. Jeg har også vurdert et 780G basert HK, men etter mine erfaringer blir disse varme (over 60 grader, men jeg vet da ikke hvor mye de tåler) Den skal primert brukes til lagring av media, streaming, backup og kommer selfølgelig til å kjøre Folding@Home. Jeg vil helst at den er så stille som mulig, da den står farlig nære soverommet. Det hele kommer til å stå i et Cooler Master Stacker STC-T01, med to NorthQ 400W PSU. Vifter foran alle disker. T166 disken var tiltenkt OS disk. Det kommer til å være 4 brukere daglig, flere i perioder. Den er tiltekt å legges over til Linux etter hvert, så kompabilitet hadde vert kjekt, men ingen nødvendighet. Den kommet til å være koblet til min skjerm, mus/tast med en 4-veis KVM slik at jeg slipper remote login. Kom gjerne med inspill til forbedringer, alle innlegg mottas med stor takknemlighet. Endret 25. august 2008 av kalg Lenke til kommentar
kalg Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg takker for de svar som ikke kom. Synd jeg ikke satt tittel til: "Gamer pc 10-15k". Da hadde jeg vel fått svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå