Djones Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei Jeg har akkurat satt sammen en ny PC. Asus P5E, Intel 8400, ATI 4850, Corsair 4Gb Ram, Corsair 750W. Har allerede Windows XP installert med AMD/Nvidia drivere, men jeg tenkte at jeg skulle installere Vista, dvs formatere osv. Men jeg får ikke til å Boote fra DVD drevet (Samsung, vet ikke mer enn dette, beklager). Har prøvd med forskjellige kabler, forskjellige innganger etc. BIOS'en har heller ikke noe bra måte å velge Master/Slave... Så, noen som vet om noen slags løsning på dette? På forhånd takk for alle svar. -Djones Lenke til kommentar
tommern7 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) HeiJeg har akkurat satt sammen en ny PC. Asus P5E, Intel 8400, ATI 4850, Corsair 4Gb Ram, Corsair 750W. Har allerede Windows XP installert med AMD/Nvidia drivere, men jeg tenkte at jeg skulle installere Vista, dvs formatere osv. Men jeg får ikke til å Boote fra DVD drevet (Samsung, vet ikke mer enn dette, beklager). Har prøvd med forskjellige kabler, forskjellige innganger etc. BIOS'en har heller ikke noe bra måte å velge Master/Slave... Så, noen som vet om noen slags løsning på dette? På forhånd takk for alle svar. -Djones Har du satt at dvd spiller skal være First BOOT device i BIOS? det vil si at hvis det er en boot bar cd du setter inn så vil det komme opp at du må trykke en tast for å komme videre underoppstart. Endret 22. august 2008 av tommern7 Lenke til kommentar
Djones Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Ja, har valgt at den er først... Eller, står vel noe som ATAPI DVD. Skjer ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå