trmyhrer Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hallo. Jeg har en 98mod vw passat, som jeg har kjøpt tåkelys og den nederste grillen til. Er det noen som har peiling på hvordan jeg skal få montert dette, ettersom det ikke er orginalt med tåkelys på den modellen, og ingen braketter. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Var vel en bil som kom med tåkelys som ekstrautstyr? Da ligger ofte ledninger og fester klart, og man må bare koble opp og sette inn en bryter/bytte bryter Lenke til kommentar
trmyhrer Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Var vel en bil som kom med tåkelys som ekstrautstyr?Da ligger ofte ledninger og fester klart, og man må bare koble opp og sette inn en bryter/bytte bryter Bilen min er tysk impotert, og det ligger ikke verken ledninger eller fester klart der. Må jeg da lage fester til tåkelysa sjøl, eller er det å få kjøpt fester noe steder?? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Kan helt sikkert finne det du trenger på en hogger et eller annet sted.. Ta å ring rundt for å sjekke, så skrur de fleste av og sender hvis det er et stykke unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå