tex_nex Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) jeg lurer generelt på hva forskjelden er mellom athlon og turion.. feks.. med samme klokkefrekvens.. jeg har en athlon ql-60 og lurer på om det er mue forskjeld mellom disse kontra turion? takk for svar! Endret 23. august 2008 av tex_nex Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 jeg lurer generelt på hva forskjelden er mellom athlon og turion.. feks.. med samme klokkefrekvens.. jeg har en athlon ql-60 og lurer på om det er mue forskjeld mellom disse kontra turion? takk for svar! Athlon har vel en 200Mhz bedre klokkehastighet. Turion er jo for bærbare Lenke til kommentar
tex_nex Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Athlon har vel en 200Mhz bedre klokkehastighet. Turion er jo for bærbare turion TL-58 ser jeg har eksakt samme klokkehastighet som athlon QL-60 og samme catche.. så lurer vel egentlig på om det er noe forskjeld i arkitekturen..? eneste som har forskjellige tall er hvor mye watt de to forskjellige bruker: athlon 35w - turion 31w. er vel kanskje et meningsløst spørsmål uansett:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå