Munty Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 En ting med iTunes jeg irriterer meg grønn og blå over er at hver gang jeg legger til sanger på nytt etter re-installering av iTunes så er det mange sanger det plutselig blir dobbelt av. Dette gjelder sanger innenfor ett album av helt tilfeldig artist. Noen andre som har problemet og/eller en løsning, eller er det rett og slett Apple som sliter? NB: Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden så en moderator får rette på det hvis jeg har gjort feil! Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kansje det er noe spess-innstillinger... Lenke til kommentar
Munty Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Kansje det er noe spess-innstillinger... Hmmm.... Kanskje litt tvilsom instilling? "Vil du multiplisere enkelte album uten grunn?" Jeg bare fleiper jeg men ellers takk for svar. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Haha, ja! Nei, jeg hvet ikke... Hvis ipoden din legger inn alle sangene som ligger på den inn på maskina di, og de ligger det fra før. Så de blir multiplisert. Jeg Har ikke hatt noe problemer med itunes, eller noe i den dur som problemet ditt.. Prøver bare å hjelpe jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå