Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 mine er knust, umulig og sykle. Jeg vet ikke hvor man får sånna til bmx.. gjerne en link Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvor sitter dissa kulelagrene da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvor sitter dissa kulelagrene da? kranken Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det er veldig mange forsjkellige krankhus. Vet du hvilket du har eller hvilken sykkel du har? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det er veldig mange forsjkellige krankhus. Vet du hvilket du har eller hvilken sykkel du har? jeg vet ikke hvordan krankhuset er. det er veldig små lagere og pakning.. normale funker ikke de er for store. Jeg har en Ruption Motion 2008 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=24913 krank: 3pc Cro-mo hva nå det vil si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå