Gå til innhold

BK: dyster, mystisk og ondskapsfult, veldig redigert bilde, med lang lukkertid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble som ragamuffin sittende og studere dette bildet. Sitter her og skaper meg små historier rundt bildet oppe i hodet mitt. Utrolig interessant bilde. Jeg liker det veldig godt.

Vet ikke helt om jeg liker de "ringene" rundt personen though. Men samtidig så synes jeg de passer inn.

Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar
Ble som ragamuffin sittende og studere dette bildet. Sitter her og skaper meg små historier rundt bildet oppe i hodet mitt. Utrolig interessant bilde. Jeg liker det veldig godt.

Vet ikke helt om jeg liker de "ringene" rundt personen though. Men samtidig så synes jeg de passer inn.

Takk for god tilbakemelding:)

Når det gjelder ringene har de dukket opp fordi jeg har så utrolig mange redigerings-layer og i samspill med vignettingen har ringene blitt dannet, uheldig. Når jeg ser 100% på photoshop filen er det nesten ikke synlig da, og det vil iallefall ikke bli synlig på print. Det blir nok en del forverret av at det er jpeg og forminsket.

Lenke til kommentar
Har ikke så gode greier på bilder, men jeg syntes det ble litt for detaljert.

Ellers, drit tøft! :D

Tusen takk:) Du har nok rett der, blir litt mye å feste øyet på kanskje. Det er noe jeg skal tenke på neste gang jeg er ute og tar lignende bilder. Jeg får ofre litt lukkertid mot mindre dybdeskarphet. Kanskje lavere iso osv.

Lenke til kommentar
Når det gjelder ringene har de dukket opp fordi jeg har så utrolig mange redigerings-layer og i samspill med vignettingen har ringene blitt dannet, uheldig. Når jeg ser 100% på photoshop filen er det nesten ikke synlig da, og det vil iallefall ikke bli synlig på print. Det blir nok en del forverret av at det er jpeg og forminsket.
Ja, det så egentlig ikke ut som det var noe som var plassert der med vilje.

Jeg la jo til "Men samtidig så synes jeg de passer inn." etter å ha tenkt meg om litt, men ser nå på den lille versjonen at det ser veldig mye bedre ut uten dem. Tror jeg tenkte at det kunne vert lagd en lignende effekt med vilje som kunne sett bra ut.

Edit: Selv så liker jeg alle detaljene i dette bildet, med unntak av det du ser helt bak i bakgrunnen. Kanskje det hadde vert bedre om landskapet baki der ikke hadde så klare detaljer?

Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar
Edit: Selv så liker jeg alle detaljene i dette bildet, med unntak av det du ser helt bak i bakgrunnen. Kanskje det hadde vert bedre om landskapet baki der ikke hadde så klare detaljer?

Jo, du har nok rett der. Jeg tror det er litt for sent å gjøre noe med det nå da, desverre. Jeg har så mange layers, og da blir støyen ganske kraftig. Og med litt blurring da vil det se faket ut:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...