Coneunofax Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bildet er tatt med 5D og 50mm f/1.4 EXIF: 31sek, f/8, ISO100 Jeg har brukt lang tid på å redigere bildet, og gjort mye manuelt arbeid. Hva syns dere om redigeringen spesifikt, og konseptet? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kreativt og interessant dette. Vanskelig å sette fingerne på noe spesiellt å trekke. Ble sittende å studere det en stund, og det er jo et positivt tegn Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Kreativt og interessant dette. Vanskelig å sette fingerne på noe spesiellt å trekke. Ble sittende å studere det en stund, og det er jo et positivt tegn Takk, takk:) Er ganske fornøyd. Første konsept-bilde mitt. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Ble som ragamuffin sittende og studere dette bildet. Sitter her og skaper meg små historier rundt bildet oppe i hodet mitt. Utrolig interessant bilde. Jeg liker det veldig godt. Vet ikke helt om jeg liker de "ringene" rundt personen though. Men samtidig så synes jeg de passer inn. Endret 22. august 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Ble som ragamuffin sittende og studere dette bildet. Sitter her og skaper meg små historier rundt bildet oppe i hodet mitt. Utrolig interessant bilde. Jeg liker det veldig godt. Vet ikke helt om jeg liker de "ringene" rundt personen though. Men samtidig så synes jeg de passer inn. Takk for god tilbakemelding:) Når det gjelder ringene har de dukket opp fordi jeg har så utrolig mange redigerings-layer og i samspill med vignettingen har ringene blitt dannet, uheldig. Når jeg ser 100% på photoshop filen er det nesten ikke synlig da, og det vil iallefall ikke bli synlig på print. Det blir nok en del forverret av at det er jpeg og forminsket. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har ikke så gode greier på bilder, men jeg syntes det ble litt for detaljert. Ellers, drit tøft! Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Har ikke så gode greier på bilder, men jeg syntes det ble litt for detaljert. Ellers, drit tøft! Tusen takk:) Du har nok rett der, blir litt mye å feste øyet på kanskje. Det er noe jeg skal tenke på neste gang jeg er ute og tar lignende bilder. Jeg får ofre litt lukkertid mot mindre dybdeskarphet. Kanskje lavere iso osv. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Når det gjelder ringene har de dukket opp fordi jeg har så utrolig mange redigerings-layer og i samspill med vignettingen har ringene blitt dannet, uheldig. Når jeg ser 100% på photoshop filen er det nesten ikke synlig da, og det vil iallefall ikke bli synlig på print. Det blir nok en del forverret av at det er jpeg og forminsket.Ja, det så egentlig ikke ut som det var noe som var plassert der med vilje.Jeg la jo til "Men samtidig så synes jeg de passer inn." etter å ha tenkt meg om litt, men ser nå på den lille versjonen at det ser veldig mye bedre ut uten dem. Tror jeg tenkte at det kunne vert lagd en lignende effekt med vilje som kunne sett bra ut. Edit: Selv så liker jeg alle detaljene i dette bildet, med unntak av det du ser helt bak i bakgrunnen. Kanskje det hadde vert bedre om landskapet baki der ikke hadde så klare detaljer? Endret 22. august 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Edit: Selv så liker jeg alle detaljene i dette bildet, med unntak av det du ser helt bak i bakgrunnen. Kanskje det hadde vert bedre om landskapet baki der ikke hadde så klare detaljer? Jo, du har nok rett der. Jeg tror det er litt for sent å gjøre noe med det nå da, desverre. Jeg har så mange layers, og da blir støyen ganske kraftig. Og med litt blurring da vil det se faket ut:) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Dette falt i smak ja. Fin lyssetting på personen. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Tøft bilde! Det eneste var at jeg syntes den lyse flekken omtrent midt på bildet høyre side tiltrakk seg litt mye oppmerksomhet. Men som sagt, knallbra. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Mytisk beskriver dette bildet på en prikk. Det er den følelsen jeg får når jeg ser på det. Bildet er tøft. Det negative er at det rett og slett ikke ser ekte ut. Lenke til kommentar
divtag Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 fint...likte lyset, båten til høyre tar kanskje litt mye oppmerksomhet... ringene over hodet er nevnt. ellers bra. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ja, det blitt litt for mye rester/merker etter redigering. God ide btw Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg synes bildet er kreativt, men ikke mytisk og mystisk. Annerledes er det, og dekorativt. Det kan passe fint i en litt halvstor forstørrelse på veggen. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Takk for tilbakemelding og kritikk folkens:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå